Nå er hun her!

BambinoLukas

Gift med forumet
Torsdag 2. september kl. 02.10 om natten (10 dager før termin) kom lille Linnea til verden. 3090 gram og 50 cm. Hun er helt perfekt! [:D]

Her er hun noen timer gammel:

Lukas er stolt storebror:

Gratulerer så masse med skjønne Linnea! Nyyydelige unga du he, BambinoLukas! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: SiennaJonah si mamma

Gratulerer så masse med skjønne Linnea! Nyyydelige unga du he, BambinoLukas! [:)][:)][:)]

Signerer på det sterkeste[:)]

ORIGINAL: SiennaJonah si mamma

Gratulerer så masse med ei prinsesse[:)]...så nydelig....og nydelig storebror også...var herli det søskenbildet...[:D]

Tusen tusen takk dere

Gud så nydelig hu er [:D][:D][:D] Gratulerer så myyye snuppa!! herlige stolte gutten din å <3

ÅÅÅÅ, nydelige bebisen da!
Gratulerer så masse til mor og far og den fine storebroren.
Kos dere masse

Gratulerer så mye til dere alle sammen Hun er jo bare så skjønn [:)][:)][:)]
Foreløpig kan jeg ikke helt se hvem snuppa likner mest [8D] Men tenker hun er en fin blanding av dere begge [:)]
Håper alt står bra til med dere [:)]

Aaahh... tårene triller, gurimalla, så vakker hun er!!
Nei, og nei, vakker, bedårende, herlig! Gratulerer så masse!!
Gikk fødselen bra?

Hvordan går det med storebror?

ORIGINAL: Monkaponka

Aaahh... tårene triller, gurimalla, så vakker hun er!!
Nei, og nei, vakker, bedårende, herlig! Gratulerer så masse!!
Gikk fødselen bra?

Hvordan går det med storebror?

Tusen takk! [:D]
Fødselen gikk veldig bra. Jeg gikk med rier mer eller mindre hele onsdagen og som ble ordentlig vonde i 22-23-tiden på kvelden. Kl 23 dro vi på sykehuset og da viste det seg at jeg hadde 9 cm åpning. Hun ble født 02.10 så 3 timer på sykehuset kan jeg ikke klage på. [:D]

Lukas er stolt som en hane. Vi har ikke merket noe sjalusi enda men er fullstendig klar over at det kommer en reaksjon før eller senere. Han koser babyen masse og er god og forsiktig med henne.
Vi er veldig nøye på å gi han masse oppmerksomhet og at han får ta del i stell/mating. Så foreløpig går det veldig bra ihvertfall! [:D]

Blir så rørt, kjenner igjen følelsen så sterkt. Kan tenke meg at det kommer til å gå så bra atte, litt reaksjon som du sier vil man alltid merke, men det er faktisk ganske lite. Etter noen få uker virker det som at førstemann ikke husker tiden uten denne babyen:)
Nå er jo Lukasen så stor så han ...åååå... så stolt han må være!!!

Hold oss litt oppdatert nå da, moro med ny baby og greier[8D]

Jobba bra hjemme syns jeg!! Synes allikevel at den siste cm tok tid da.. Selv om 3 timer ikke er mye å klage på.
Godt å ha litt tid der, på sykehuset altså.
Føler meg litt snytt for fødselen fordi jeg kun fikk 14 min. på sykehuset denne gang. Jeg hadde jo så mange planer om alt jeg skulle gjøre før fødselen. hahaha.. jada, lærte ikke noe fra første gang.

Nok en gang gratulerer til dere alle sammen, store familien

Det var ei nydelig lita frøken
Gratulerer så mye til hele familien [:)] 

Søren tutin altså, blir litt babysyk jeg nå[:o]

Høres ut som du har hatt en fin fødsel [:)]
Det blir spennende å høre hvordan det går med dere videre [:)]

Gratulerer med Linnea! [:)]

Back
Topp