Nå er hele shiten sletta!

Søtnos*

Glad i forumet
Jeg ville aldri ha den jobben med terminlista, men siden ingen andre visste hvordan det skulle gjøres så prøvde jeg... Men jeg har faktisk lagt litt jobb i å skrive ned alle folka her inne og siden det ikke er oversiktlig nok for dere, har jeg nå sletta den.

Så noen amdre kan påta seg jobben! Lykke til

Har du slettet den? Syntes du hadde laget en fin liste jeg, Søtnos!, men skjønner at det ikke er så gøy når alle skal ha meninger om hvordan det kan gjøres:o) Håper noen andre vil ta seg av det da:o)

emoticonHuff! 

Håper noen andre tør ta på seg jobben da emoticonOktoberdamene er en farlig gjeng!!

Sorry, hvis det var meg som fikk deg til å slette terminlista..

Syns bare den var litt uoversiktelig, og ga deg et tips :) Er veldig lurt å se på andre terminforum for å se hvordan de har de :)

Men kan godt ta på meg ansvaret jeg, men syns du skal fortsette å skrive inn folk :D
Dessuten er det enklest å få med seg hvor man skal skrive seg på den lista, innpå selve terminlista-tråden..

Sorry, hvis det var meg som fikk deg til å slette terminlista..

Syns bare den var litt uoversiktelig, og ga deg et tips :) Er veldig lurt å se på andre terminforum for å se hvordan de har de :)

Men kan godt ta på meg ansvaret jeg, men syns du skal fortsette å skrive inn folk :D
Dessuten er det enklest å få med seg hvor man skal skrive seg på den lista, innpå selve terminlista-tråden..

Kan ikke du kopierer over det du skrev til en ny tråd Melis90? 

Line84 skrev:
Har du slettet den? Syntes du hadde laget en fin liste jeg, Søtnos!, men skjønner at det ikke er så gøy når alle skal ha meninger om hvordan det kan gjøres:o) Håper noen andre vil ta seg av det da:o)

Sign!
Men da satser vi på at noen andre tar på seg oppgaven 

Det var da leit. Jeg rakk ikke å se den jeg, men det er jo supert at noen gidder å ta på seg jobben. Selv tør jeg ikke å gjøre det, siden jeg har vært midlertidig medlem i altfor mange terminforum allerede.

Hvem som tar på seg jobben bryr jeg meg ikke om  Det er jo bare å sette seg ned å skrive fra den tråden hvor alle har skrevet seg på.

Line84 skrev:

Det får vi håpe :) Takk for snille ord :)

har sletta lista eg:-S sette den kun innpå som svar:-p hehe.. ja, eg e lur:-P

skal sjå om eg klara å hente den fram:-)

og foresten, var ikkje meiningen å klage, var meir meint som eit tips! Skreiv kun lista fordi eg tenkte at det var like masse arbeid på deg, som på meg. og sia du hadde allerede laga ei, so kunne eg fikse no! 

so, beklaga! 

Jeg kopierte den 
:

TERMINLISTE OKTOBER 2012

1 OKTOBER
**tvilling85** 

2 OKTOBER

3 OKTOBER
Lykka
Mamma09og10

4 OKTOBER
Lulan
Mayci
Guttenminskalblistorebror
Chanett
Emilie3

5 OKTOBER
Søtnos*
Chrisella
Atpåklatt

6 OKTOBER
Mayamo
Camomille

7 OKTOBER
Ninjaen
VenterpåFrøkna

8 OKTOBER
Countrygirl<3
MissAske
Verteline 
Ylva82 

9 OKTOBER
Amarylla
Lykkeli <3 

10 OKTOBER
Åsa 80
Yr ^ 
Squash 
Line84 
Kmb 
FruLaz 
Minnie2
Rugekasse

11 OKTOBER
Lille sol

12 OKTOBER
Elvira25
Baby lykke81

13 OKTOBER
Melis90
Frøken Muffins

14 OKTOBER
Kakken

15 OKTOBER

16 OKTOBER
Blå2012
Alvejinta

17 OKTOBER

18 OKTOBER

19 OKTBER

20 OKTOBER

21 OKTOBER

22 OKTOBER

23 OKTOBER

24 OKTOBER

25 OKTOBER

26 OKTOBER

27 OKTOBER

28 OKTOBER

29 OKTOBER

30 OKTOBER

31 OKTOBER

hehehe.. No har eg akkurat skreve ny! :-P uff... ;-) 

Søtnos, vil du skrive øverst på den lista med alle terminane at dei kan skrive det inn på lista?:-) Da er det litt lettare å få med seg alle :-)

Melis90 skrev:
hehehe.. No har eg akkurat skreve ny! :-P uff... ;-) 

Søtnos, vil du skrive øverst på den lista med alle terminane at dei kan skrive det inn på lista?:-) Da er det litt lettare å få med seg alle :-)

Det kan jeg gjøre!

Back
Topp