Nå er hele helga ødelagt :( *klagetråd*

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Jeg som skulle være instruktør på valpekurs i helga, og som hadde barnefri i natt for en gangs skyld. Hadde gleda meg sånn, men tror dere ikke jeg nesten ikke har sovet i natt fordi jeg verker sånn i kroppen. I dag klarer jeg nesten ikke å snakke, og å spise kan jeg bare glemme siden det gjør så syyykt vondt å svelge. Verker som en gal over alt, og er potte tett i ørene [&o]
Måtte ringe sjefsinstruktøren å si at jeg ikke kan komme i helga. Heldigvis var vi 3 stykker som skulle være der, så det er ikke krise.

Ja, og i tillegg så snakka jeg nettopp med pappa som har Sofie, og han sa at hun har sovet greit i natt, men hun er ikke i form hun heller. Sutrer og er ute av seg. Såeh, hun skal vel bli skikkelig syk hun også tenker jeg.

Syns synd i meg selv, og føler meg litt som en mann som sutrer så mye over at jeg er syk [8D][:'(]

Hehe det er lov! Er ikke noe kjekt å være syk lengre!
Kjekkere når mamma passet på og en kunne ligge strak på sofaen hele dagen [8D]

god bedring! håper det går fort over med dere begge! [:)]

Så typisk at det skulle skje akkurat nå når du hadde barnefri og planer... [:@] Men du får pleie deg selv, så håper vi på formstigning. God bedring snuppa.

Huff, så utrolig kjipt!
Håper det er noe som går fort over, og at du får litt hjelp med snuppa i helga så det ikke blir altfor slitsomt!

Ja, det er typisk! Sofie har nå 39,5 i feber, så det er jo helt perfekt. Jeg krøyp til korset å tok meg noen ibux, så jeg føler meg litt bedre nå, men føler meg alt annet enn bra!

ORIGINAL: Gnorky

Huff, så utrolig kjipt!
Håper det er noe som går fort over, og at du får litt hjelp med snuppa i helga så det ikke blir altfor slitsomt!
signrer gnorky her. God bedring![:)]

Back
Topp