Nå er dt bra dødt her inne...

lilla79

Blir kjent med forumet
Enn det noensinne har vært...
Hva gjør dere?
Sambo er bortreist,skal egentlig komme hjem på mandag etter full tur ute,men sa til meg i tlf istad at han sannsynlig måtte stå over noen dager pga mye arb[&:][&:]Ahhh...d er ganske irriterende å høre,for man forbereder seg på en dato han skal komme hjem og ikke minst for barna,for de savner pappan mye på slutten(merkes!)
Og lite besøk har det også vært...for jeg gidder ikke dra ungene ut etter b.hage og arb i ukedagene,så da blir man sittende hjemme og noen e.middager har vært laaange...
Lillemor sover og storemor sitter å perler,så da sniker jeg meg inn her...

Så skriv da folkens,ikke bare lese[:D][:D][:D]

God helg!!![:)]

Her er dagene fullt opp stort sett....

Er nesten ikke inne og leser en gang [8|] Jeg vet.... FY på meg....

Jobber 2skift, så annenhver uke har jeg ikke sosialliv og den andre uka er jeg helt oppslukt i familieliv...
Unga vokser og gror og vi gleder oss til våren.
Nå har jeg og Even N vært i barnebursdag, og er innom hjemme en tur før vi skal ut igjen på shopping[:)]

Skal bli flinkere til å sette ned noen bokstaver.... Lover[:)]

Heisann
Her er det full rulle med 3 stykker [:D] men har nok vært bra treg og ja[;)] Skal prøve å bli flinkere eg og.

Så bra! Høres kjempe ut[:D][:D]
Chicka:Hvilken nr 2 jobb har du?Jobber du stor stilling da?

Jepp,fått bekreftet at sambo blir 4 dager ekstra[:@][:'(]Og storemor fikk feber i dag,så må få svigermor til å passe henne i morgen,da vi har vaksinering på arb i morgen...Og på fredag har jeg tenkt meg ut.Arrangeres et sånn Kvinner og venninner fest med

er for det meste bare å sniker her ej me lange mellomrom mellom hver gang... hmm.. her går dagene som dine, jobb, barnehage å familieliv. kjenner få her vi bor, så blir lite besøk... ellers går dagene i Bm som skal gjøre ting selv, ei på 16mnd som akkurat har begynnt å gå å klatre[&:] å lille i magen som vokse å vokser... så da...

Er innom her innimellom, men leser mest for det tar jo 100 år å få lasta opp en side så jeg får skrevet noe med det treige nettverket vi har for tiden[&o]

Her går det nok i hundre også.
Vi har vært uten internett ei stund så da blir det hvertfall lite[;)]
Stort sett er det facebook og jobbing på pcn[8D]
Ellers har jeg nok med hus, heim, jobb, trening, 2 barn og en gubbe[:D][:D][:D][:D]
Gleder meg til våren jeg også[:D][:D][:D]

er så lite liv her at jeg dør jo helt vekk jeg også...er liksom ikke så spennende her lenger=(
synd igrunnen.
blir mer liv på okt 10.... men vi var jo så lenge flinke..

men vi må ikke gi opp

Har vært stille her lenge nå synes jeg. Er som oftest innom generelt og alenemorforumet hvis jeg skal slå ihjel litt tid på kveldene. Men der blir det stort sett bare lesing da.

Ellers har jeg hatt noen tøffe uker/måneder nå, hvor både jeg og barna har vært mye syke.
Mistenker at huset vi leier har muggsopp, og at det er grunnen til at vi ikke blir friske. Men slik som ståa er nå har vi ikke råd til å flytte herfra...[&o] Er ganske fortvila om dagene kan man si.

Jeg får prøve å stikke innom her litt oftere jeg også. Savner virkelig denne gjengen her inne. [:)]

Back
Topp