Nå er det snart slutt.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillebror har den siste tiden bitt meg i puppen så det holder.... :( Han biter meg tidvis til blods! Dette skjer kun på dagtid, iallefall inntil i går! I går bet han meg også under "sovne-puppen" i senga før leggetid, aldri skjedd før! o_O

Produksjonen er helt klart på tur ned, og sprengen på dagtid avtar. Han spiser fortsatt et 1-3 gang på kveld/natt, men ingenting på morgenen/dagen. Jeg håndmelker litt eller pumper meg innimellom når det sprenger.

Jeg synes det er litt trist, jeg! :( Jeg var jo så utrolig stolt over å ha fått til ammingen denne gangen, og hadde store planer om å fortsette lenge! Men jeg klarer ikke å amme når han biter så! :confused: Det er kun når han er skikkelig kveldstrøtt eller i natt-svime at han spiser uten å bite.....

Jeg forstår godt du synes det er trist!
Jeg setter enormt pris på å amme veslegutt og hver eneste amming er en kosestund...Jeg håper han vil være interessert i å bli ammet lenge:)

Selv har jeg ikke blitt bitt enda, og kan tenke meg det er veldig vondt!!...
Har du snakket med ammehjelpen? Du har kanskje prøvd det som prøves kan i forhold til å få slutt på bitingen?

Jeg forstår godt du synes det er trist!
Jeg setter enormt pris på å amme veslegutt og hver eneste amming er en kosestund...Jeg håper han vil være interessert i å bli ammet lenge:)

Selv har jeg ikke blitt bitt enda, og kan tenke meg det er veldig vondt!!...
Har du snakket med ammehjelpen? Du har kanskje prøvd det som prøves kan i forhold til å få slutt på bitingen?

Jeg har en venninne som jobber for ammehjelpen som jeg har snakket med. Ingenting hjelper :(

Back
Topp