Nå er det snart oss!:)

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, nå er babyene begynt å komme på septemberforumet, og om ikke lenge er noen først ut her på oktober også! Weeee!:) spennende!!;) har selv termin 3.oktober, og håper at ikke så mangen sniker før meg:P

Bra noen synes tiden går fort, synes den snegler seg avgårde jeg!
33+2 i dag, akkurat 7 uker igjen til termin - høres ikke så lenge ut, men føles lenge :P

gleder meg nå! :D lurer på hvordan nurket ser ut jeg :D 31+1 i dag :)

Har termin 28 oktober.. Føler det er en evighet til :/ men samtidig gruer meg til fødsel så det gjør meg ingenting og vente litt heller, tenke på å forberede meg litt til jenta mi kommer <3

Termin 23. oktober. Det er 59 dager til, i morgen er det 58,57,56.. Syns tiden går aaaltfor seint! :P Håper jeg sniker meg frem ett par 3 uker.. :D

Fra mobilen :-)

Jaaa :-D skummelt å tenke på.. jeg er i uke 35 i dag.. så om to uker går jeg ut i permisjon, og for alt jeg vet kan babyen komme dagen etter :-O men med min flaks føder jeg heller 12 dager på overtid enn 12 dager før.. så er vel nærmere midten av oktober før vi har mini her ;-)

Sendt fra mobilen.

Jeg har termin 16.Oktober, å fikk i går brev om innskriving på føden, så føler meg ganske gravid nå! :D
Er i uke 33 i dag :)

Jeg er 35 uker idag!:D føler tiden nå går kjempefort. Fikk skikkelig fnatt og måtte sette barnevogna i gangen så vi har alt klart. I morgen kommer stellebordet opp:D om et par uker regner jeg med de pluuuutselig kommer løpende på samblebånd de småttisene i magen!

har helt åndenød av og til.. har liksom tenkt at oktober er lenge til, maangen uker igjen.. vel.. nå begynner nøden å ta meg ;) men føler meg klar, er mettet på å være gravid ;)

Har termin 5. Oktober og det er bare 5uker igjen. Jeg gruver meg til fødselen, men ser veldig fram til å bli færdig med å være gravid,,,

Er 33 uker i morgen, syns tia nesten går for fort :)) men er klar for baby ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

31+3 her. Tiden går aldri sakte nok, med tanke på hvor mye vi kunne tenke oss å ha ferdig av oppussing til han kommer:P

Jeg er 34+1 i dag og gleder meg såååånn!!!! :D :D Tiden må ikke gå saktere, i alle fall :P Samtidig som vi egentlig har en del å gjøre ennå :P Termin 8.okt, men har jo gått over 13 og 11 dager før, så bør jo bare belage meg på noe lignenede denne gangen også (selv om jeg håååååper han kommer før ;))

Termin 13. Og det nærmar seg. Men det er berre kjekt. Gler meg til å få halde nurket i armane på sjukehuset. Dette er min første, men alle damer i slekta mi har fødd før termin, så blir spennende å sjå om det stemmer at det går i arv:-)

:eek: Jeg blir nok en av de aller første!

Jeg har jo ultralydtermin 28.09 (menstermin 04.10) og hvis lille fortsetter å ligge med rompa ned OG jeg får innvilget keisersnitt, kan det hende han kommer rundt 20 september allerede!! Det er ikke en mnd til engang!!

Jeg er vel en av de første ut jeg også vil jeg tro, ul-termin er 26.sept og jeg får ikke lov å gå over (får bare ikke jaget meg ut av oktobergruppa, for oktobergjengen er best :P ) :)
Veldig spent på leiet på frøkna i magen her også, ny ul i morgen.. i går lå hun hvertfall på tvers med hodet lavt.. håper sånn på å slippe ks!!

34+2 i dag og kan ikke bli fort nok ferdig... vil ha babyen min på utsida, men vil jo egentlig ikke føde prematurt. så om 3-4 uker kan hun bare komme :-)
trenger vel uansett 3-4 uker for å komme i orden da vi nesten ikke har noe klart ennå hehe

Back
Topp