Nå er det snart februar dere!

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Tenk at vi snart går inn i mnd vi skal få baby :-)
Husker da vi telte ned til uke 12, oul og alt annet.
Da vi kjente bevegelse første gang og da vi så bevegelse utenpå magen.
Er rart å tenke på at barnet er så nært oss,men alikevel så fjernt fra oss. Vi kan kjenne det,men ikke se det.

Er så klar for å møte dette mirakelet vi har skapt❤

Og jeg håper inderlig at ting skjer denne måneden og at jeg ikke må vente til mars (termin 28.02) :p

Var på min siste kontroll hos jordmor i dag - neste kontroll er overtidskontroll på fødepol :D

Syns tida har gått så fort, og nå er han liksom like rundt hjørnet :P
Helt sykt å tenke på at det var i mai jeg sto der med positiv test, en og en halv måned etter en SA. Overhodet i forventet, men for en herlig overraskelse, som nå snart kommer ut for å møte oss <3

Var på min siste kontroll hos jordmor i dag - neste kontroll er overtidskontroll på fødepol :D

Syns tida har gått så fort, og nå er han liksom like rundt hjørnet :p
Helt sykt å tenke på at det var i mai jeg sto der med positiv test, en og en halv måned etter en SA. Overhodet i forventet, men for en herlig overraskelse, som nå snart kommer ut for å møte oss <3

Jeg hadde vært gjennom tre SA og tenkte at nå er det bare å gi opp. Er så glad jeg fikk tett oppfølging på sykehuset i starten :-)
Så deilig å snart være i mål :-) Og endelig blir datteren min storesøster :-)

Har også 3 SA bak meg, og ingen barn..enda!! Så surrealistisk at han snart er her! Tror ikke det har gått helt opp for meg enda. Selv om magen breakdancer så tror jeg ikke d går helt opp for meg før han ligger på brystet mitt, frisk og fin<3

Gleder meg utrolig mye til å se hvem det er som har bodd i magen min så lenge og til å bli kjent med vår etterlengtede "andrefødte". Sønnen vår gleder seg også veldig til å bli storebror og teller ned dager :Heartred

Back
Topp