nå er det sannelig manda'n igjen!

Trillemor82

Forumet er livet
og her er jeg bambi på isen.. fyttikatta så speilblankt det er ute.. shit... men vi kom oss trygt i bhg... og jentene ble levert. Storesøster har turdag.. så da må vi prøve å være der rundt ni føler jeg.. ellers blir det litt kaotisk for henne...

i dag skal jeg minimalt. begynte på et prosjekt i gangen i går om å rydde vekk sko.. så mulig jeg fortsetter der... det bør jeg i grunn... for nå er den relativt kaotisk.. den er det til vanlig og.. men nå tar den kaka i grunn... men må få lagt vekk alt av sommersko.. det ligger bare der ute g tar opp plass... må se om jeg finner en lur løsning på dette her. mulig det blir en plastkasse som hurtigløsning.
mannen e rborte i dag.. først styremøte, så julebord.. så han er nok ikke hjemme før etter midnatt en gang.. da sover jeg forhåpentligvis (selv om jeg er ufattelig dårlig på å legge meg før han kommer hjem...)

nå er det nystekte rundtykker til frokost. halvstekte noen av de jeg lagde i går.. slik at jeg kunne steke de opp som ferske i dag.. nam... også har jeg tatt på brunost.. elsk...

dere skal i dag da damer?

iiiiiiiiiiiiiiiiik

vi har mus i kjøkkenskapet.. der vi har søpla... så nå har jeg ringt en slik skadedyrting.. så de kommer neste mandag! det blir bra! helt ok å ha de på loftet.. kjipt det og.. men bedre... men ikke i kjøkkenskapet altså!! det er ikke ok....!! de har heldigvis ikke kommet seg dit vi har maten.. kun der vi har søppel.. men kjekt å få bukt med dem.. jeg syns mus er søte.. men ikke i skapet!

wææ, mus er ikke gøy - håper de holder seg unna matskapene nå da, frem til skadedyrkontrollen kommer

Her var det også ufattelig glatt i dag (har i grunn vært det i hele helga, men i går kveld regna det og gjorde det ENDA verre). Vi kom oss trygt til barnehagen vi også, og etterpå fikk jeg kjørt meg en runde og gjort unna noen ærend. Jeg skal på seinvakt i dag, men så er det julefest i barenhagen så jeg har fått avspasere to timer for å få med meg festen. G må ordne henting, middag, skifting og å komme seg til festen alene, men jeg gjør klart så mye som mulig før jeg reiser, så han slipper å styre så masse - de har nemlig ganske kort tid fra de kommer hjem til de må reise igjen.

Jeg har noen skap jeg begynte å omorganisere i går kveld jeg, har veldig lyst å fortsette, for jeg har fått en "genial" ide for hvordan jeg kan gjøre skapene mine mer velorganiserte (kjøkkenskap altså) - men jeg har mer enn nok julevask å ta meg av før jeg kan begynne med sånne ting

Tusen takk for koselig julekort forresten!

så bra at julekortet kom frem. :)

nå har jeg fått ned en liten sånn hylleting her i stua.. så da har jeg iallfall et prosjekt unna... har hatt tanker oppi hodet mitt om hvordan jeg skal gjøre dette her.. så deilig å endelig orke.. men det blir maaaaaaaaange pauser pga kynnere underveis. men det får bare være.

tror jeg tar gangen i kveld, dersom ikke ene naboen kommer over på skravlings. har sendt henne en sms.. men ikke fått svar enda.:) så vi får se. gangen er nå overfylt av sko!!!!! men det går an å komme seg inn og ut.. så vidt det er...
må få orden her i stua først nå.. for når man først begynner å omorganisere så blir det kaotisk til å begynne med må jeg si... og jeg blir noe stressa av dette rotet her.. men det blir godt å få det ferdig nå snart! så kanskje det blir plass til et barn til etterhvert. må bare noen søppelsekker til ut av huset først, men vi er i gang.. og godt er det! det nærmer seg jo så sykt fort..

Skal på aerobic, eller dametrim snart. Er siste innspurt her før julebesøket kommer imorgen. Så jeg har tatt litt skippertak med rydding i gamle papirer som hadde inntatt gangen. Så nå er det visst ikke mer rot enn det skal være der. Kommer ny vitrine i løpet av uken. Så da blir det mer rydde- ordne- kaste - organisere. Hater sånt, men synes det er godt å få det gjort. Har et julekortprojekt også. Men mannen tar litt ansvar der. Noe med å innstallere driver til skriverien på min pc som har stått opp fra de døde og derfor er litt nyfødt og program/ driver-løs.

Back
Topp