Nå er det over.

mammatilLinnea

Elsker forumet
Uff.. Begynte å blø litt i natt,men ikke mye,og bestemte meg for og reise til legen,og pratet litt og fikk beskjed om å ringe og bestille time på ultralyd for og se om alt var som det skulle.. Har ikke kommet noe mer blod så jeg trodde ikke det var noe galt,men var der ista og det var ikke lenger liv i den lille... [:(] [:(] Blir en del gråting på meg fremover nå. Mistet jo sist når jeg var 5 mnd på vei og har igjen mistet. er helt ødelagt jeg.. [:(] Hvorfor måtte dette skje!? Hvordan fjerner jeg tickern min??

huff,så ufattelig trist[:(][:(][:(]
du får en trøsteklem av meg......[:(]

En forferdelig start på det nye året. Kunne itte vært værre. Sitter bare og gråter og gråter jeg. [:(] Håper jeg blir gravid igjen fort,men kan vel kanskje ta litt tid etter noe sånt har skjedd. Eller??

Kroppen trenger vel litt tid til å renske opp igjen og få normalisert seg, så det er sikkert greit å ta det litt rolig en stund så du får igjen en menstuasjon eller to..

Uff så trist! La kroppen din få hvile et par måneder før dere prøver på nytt. Håper virkelig det er deres tur snart!

Så utrolig trist å høre,Jordbær [:(] Sender deg en trøsteklem og håper det går bra med deg..

Uff dette var trist jordbær[:(]dette var noe du virkelig ikke fortjente nå etter alt sammen[:(]Tenker på deg masse,Go'klem fra Laila.

uff, det var trist [:(]
Ikke noe særlig å oppleve, og særlige ikke for andre gang

sender deg en trøsteklem

Så utrolig trist!!!![:(] Det sies at man bør vente til å ha hatt en "normal" syklus før man prøver igjen.

Sender masse trøsteklemmer!!

Du har virkelig vært uheldig. Forferdelig trist. Håper du blir gravid igjen om ikke så altfor lenge!

Huff så trist![:(]
Sender deg en stor trøsteklem[:)]

Stakar deg.
Sender en stor trøste klem og ønsker deg masse lykke til neste gang

Sender deg mine varmeste tanker jordbær, mistet selv for en ukes tif siden, men var ikke mer enn 11+4 på vei.
Du får ta det med ro og ta vare på deg selv fremmover, også husk, vi er her inne om du trenger å snakke!

STOR TRØSTE KLEM TIL DEG FRA MEG!

Er så utrolig kjett detta. [:(] Har pco også så har ikke noen normal syklus. Kan fort gå 4 og 5 mnd mellom hver mens,men må vel begynne med noen p-piller jeg brukte før,for og få orden på syklusen. Dem anbefalte det sist gang så. men veit bare ikke når jeg kan begynne med dem.

Back
Topp