Nå er det offisielt!

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Idag gikk det virkelig opp for meg at jeg er gravid! En gammel dame reiste seg opp og tilbød meg plassen sin på bussen idag. Så nå er visst gravidmagen synlig for omverdenen også :-) En veldig hyggelig gest fra damen, men hun fikk beholde plassen selv idag.. :-)

Idag gikk det virkelig opp for meg at jeg er gravid! En gammel dame reiste seg opp og tilbød meg plassen sin på bussen idag. Så nå er visst gravidmagen synlig for omverdenen også :-) En veldig hyggelig gest fra damen, men hun fikk beholde plassen selv idag.. :-)
Så bra! Det er sjeldent vare i dag. Selv når jeg gikk på krykker endte jeg ofte med å måtte stå på bussen...

Så bra! Det er sjeldent vare i dag. Selv når jeg gikk på krykker endte jeg ofte med å måtte stå på bussen...
Uff, ikke bra.. Folk kan selvfølgelig ha skjulte funksjonshemninger som gjør at de trenger plassen selv og dermed ikke reiser seg. MEN, dette gjelder (heldigvis) mindretallet - og de som er så heldige å ha "helsa i behold" burde ha vett til å tilby plassen sin til de som trenger den mer!

De syns eg var fint gjort. Tyvär så skjer det ikkje ofta her i Norge

Så koselig :-) Ingen som reiser seg for meg nesten, enda magen er bigg, tror alle er litt trøtte og slitne, og i sin egen boble :-)

Er veldig koselig å få slike tilbud :) jeg har også merka at folk ser at jeg er gravid. Bussjåførene har begynt å vente med å kjøre til jeg har satt meg. Og på søndag var jeg innom clas ohlson å kjøpte litt tunge ting. Også hadde jeg gått inn ingangen midt I butikken. Spurte om det gikk ann å gå ut der også, men det gikk ikke så da slapp de meg ut varedøra isteden slik at jeg skulle slippe å gå så langt med den tunge posen :)

Back
Topp