x1xTrine6
Gift med forumet
Blir så forbanna!!!! Samboeren min spiller opp alle pengene våres snart.... Var i Danmark for to helger siden og overtrakk kontoen med 4000 som han spillte bort... Pluss at han hadde 3000 i kontanter som han handla et par ting for og spilte resten der og.... Hver dag tipper han på oddsen og lotto lørdag og onsdag... Ellers så er det tipping.... Han låner penger hele tiden som jeg ikke skal vite om men jeg finner kuponger over alt... (i jakka,buksene og bilen). Det er han og naboen som driver med dette her og naboen er flink til å forsnakke seg... Nå har de dratt avsted for å tippe på oddsen igjen etter at jeg har leksa opp for han hva jeg mener om det for syv hundrede gang.... Er drit lei og det går faen med ikke inn i den oppblåste hjernen hans... Han vinner jo litt små summer innimellom men hva hjelper det når han spiller dem bort med en gang.... Det klikker snart for meg... Har ikke lyst til å gå fra ham.....ennå... Men hvis det fortsetter,ser jeg ingen annen utvei. Elsker han jo men han kan ikke spille bort livene våres heller... Nå har vi ikke en gang penger til januar og han har ingen jobb for øyeblikket heller.... Jeg må jobbe livet av meg på masse vaskejobber jeg har ordna meg så vi skal ha mat...
Unskyld at jeg bryr dere med dette men akkurat nå sitter jeg å skjelver av sinne og vurderer å sende bombetrussler til Tippe kiosken....[:@]
Unskyld at jeg bryr dere med dette men akkurat nå sitter jeg å skjelver av sinne og vurderer å sende bombetrussler til Tippe kiosken....[:@]