Nå er det nok godteri!

Ja det er jo litt lettere med sukker. Fordi jeg merket jo at jeg var så sykt dårlig etter bursdager, fester, bryllup og helger:p litt vanskeligere med melk ja. Jeg reagerer jo ikke på moderat med sukker i middagsmat eller i brød feks. Så derfor var det lett for meg å se forskjell når jeg ble dårlig.

hjelper det å ta noe idoform sånn forebyggende? jeg vet jo at de som ikke tåler melk kan ta sånn medisin som gjør at de kan innta noe melk...

hjelper det å ta noe idoform sånn forebyggende? jeg vet jo at de som ikke tåler melk kan ta sånn medisin som gjør at de kan innta noe melk...
Har ingen anelse.. Kan jo være:p men nå har jeg holdt meg borte fra sukker i 3 år. Så har ingen vanskeligheter med det:p

Har ingen anelse.. Kan jo være:p men nå har jeg holdt meg borte fra sukker i 3 år. Så har ingen vanskeligheter med det:p

Så flink :) :) :) Sukker er jo tross alt 10 ganger mer avhengighetsskapende enn heroin... ref Hellstrøm :P

Men er det enkelte ting du blir verre av ? :) Noen tåler jo ikke drikke ren melk, men kan godt spise en skive ost :)
Merkes best av melk som har blitt kokt, i sauser osv. Ost er ikke noe problem å spise :) hjelper å bruke laktosefri melk, blir ikke så ille da :)

Heier på deg! ;)
Skulle ønske jeg hadde samme viljestyrke :p

Back
Topp