Nå er det morgen her.

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
og det har det vel vært siden halv 5 for min del. La meg i tolv ett tida også[>:]

Lillemann sovnet 17.30 igår, så jeg var jo klar over at det kunne bli slik, men å legge seg i riktig tid?? Jaada!! hihi
Så i dag har han vekkt pappaen ihvertfall to ganger med å klatre på hodet hans. Ikke den værste måten å starte dagen på da..

Her ropet lillan ved 06, men sovner om av seg selv [8D] opp kl 07 istedent [:)]

Enig med ehterg, ikke mye søvn på deg i natt [8|] Håper du får sove lengre i morgen!

hehe, fått dere noen a-mennesker dere da [;)]
Må ha de også! (jeg er en sånn)

men gooood morgen til dere [:D]

hehe, vi gikk opp til senga igjen i halvsyvtiden kanskje, og sov til halv ni. Han TROR han er så våken, men må nok ha litt til. Så da ble det ikke så ille uansett.. 

Hehehe, jeg våkna av at sambo putta Ella RETT ved hodet mitt og hun begynte å klatre over meg. Klokka var 7.00 vél og merke så det var jo på tide å kome seg ut av senga og på jobb [:D] Herlig måte å bli vekkt på da, starter jo dagen min godt! [:)]

Her er det skjelden at Emma mor er oppe før kl.08, hener seg at hun sover til 09.30 også [:D]
Så nå siden hverdagn har bynt er hun kjepe trett om morningen når vi skal opp når klokka ringer!

Klatring er morsomt, men håper du får en god natt i natt[:)]

Back
Topp