Nå er det like før...

baby 79

Betatt av forumet
I går kveld fikk jeg rier..var uregelmessige, men varte opp til 1 min om gangen.
Etter 2 timer ga det seg..Merkelig, for jeg var så usikker på om jeg skulle ringe lege eller vente..

I dag var jeg hos jormora på kontroll, og når hun skulle måle blodtrykk, holdt hun på lenge..byttet arm og fram og tilbake..da spurte hun om jeg hadde hatt rier..

Jeg ble litt betuttet at hun kunne merke det på blodtrykket...Jeg var jo på kontroll fredag, og nå har bl.t steget bittelitt..

Så tok hun en underliveskjekk, og skjekket livmorhalsen, og den var myk og moden sa hun..
Hodet har festet seg skikkelig og nå er det bare å vente..

Jeg har litt over 3 uker igjen, og nå begynner jeg virkelig å skjønne hva som skal skje..

HERREGUUUD...Jeg er snart mamma!!

Ville bare dele dette med dere.. Modningsriene jeg hadde i går var sterke, men laaangt ifra vond..bare merkelig og ubehagelig..

Klemmer

Åj, Får håpe at du snart har babyen din hos deg....... [:D]

å så heldig du er som snart er i mål!
Det har ikke gått opp for meg enda hva det er som skal skje så
det går sikkert ikke opp for meg før jeg får rier[:)]
Lykke til med fødselen[:)]

Jeg håper egentlig at jeg føder i 2006 for barnets skyld, men samtidig er jeg lei nå på slutten og vil han bebisen nå!!

Hehe...det er fjernt i det ene øyeblikket og veldig nært i det neste... Men nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig veldig masse til fødselen!!!

så spennende da[:D][:D]
du må holde oss orientert....

så spennende.... tenker bfår det like godt hos deg om det blir 2005 eller 2006 baby----... ønsker deg lykke til

Så spennende da. Slimproppen min gikk i natt så jeg får bare vente litt til jeg og.
Har din godt???
Masse lykke til [:D]

signerer[:)]

Masse lykke til!!! Så spennende!!! [:D]

Hvordan vet man at slimproppen har godt?? Gjør det vondt?

ORIGINAL: Linni

Så spennende da. Slimproppen min gikk i natt så jeg får bare vente litt til jeg og.
Har din godt???
Masse lykke til [:D]

Så kjempe spennende baby 79. Lykke til [:)][:)][:)]

Så spennende da, ønsker deg masse lykke til[:)]

Jeg satt på do i natt og spydde så nårjeg tørket meg hadde jeg masse krystall blankt slim på papiret. Jeg hadde vont i magen men kommer nok av jeg har låge med omgangsyka i dag. Tror ikke du kjenner det [;)]

Takker for alle som har ønsket meg lykke til, og jeg skal nok holde dere orientert!!

Jeg tror ikke slimproppen har gått...Har ikke merket noe hvertfall.
Den modningen kan jeg gå med til termin, men jeg føler på meg at jeg kommer til å føde før..med tanke på hvor mye som er modent og i orden der inne nå..

Kjempespennende!! Det blir nok vondt, men vi har jo urkrefter vi sterke kvinner [:D]

Tror ikke mannfolka har klart å føde hvertfall!!

Hei
Hvordan merket du at slimproppen gikk?
[:)]

Såg det bare på papiret ellers merket jeg ikke noe til det [;)]

Så sant så sant baby 79 at mennene hadde nok ikke klart det hi hi hi [:D]

Så spennende!! Håper det skjer noe snart da[:)] Lykke lykke til!

Lykke til, det blir spennende!!!

trenger det krystallblanke slimet å være slimproppen?
isåfall har proppen min drevet og "gått" i flere måneder [&:]

Back
Topp