Nå er det lenge siden.

Veron

Glad i forumet
Var en del innpå her når jeg var gravid, skriv, kikket og svarte å innlegg. Har bare vert litt innom en sjelden gang og kikket uten og vert pålogget pga liten tid, har drevet med husbygging så det har tatt mesteparten av tiden. Men NÅ håper jeg på og få mer tid her inne. Ser dere skriver det er så lite folk her pga FB-gruppa, så vi får skrive vi som enda er her da slik at de blir litt "liv" hehe

Jeg nyter permisjonstiden og har heldigvis permisjon frem til september, så her går dagene til alt av husting, besøke familie og venner, og det viktigste av alt å kose mi jenta vår <3

Hun er nå 5 mnd gammel, føles nesten som de var igår hun blei født, tiden går ALT for fort! Men hver alder og tid er herlig! Vi skal på kontroll om en uke så det blir spennende :D

Hvordan går det med dere andre her inne? Når begynner dere og jobbe?

Hei Veron!

Så koselig at du stikker innom igjen. Begynner huset å bli ferdig? Jeg misunner ALLE som bygger seg hus - det er sååå drømmen min. Et eget hus som er perfekt for oss fem. Her vi bor nå har vi et reelt soveromsproblem. To voksne, tre unger og tre bittesmå soverom... 

Jeg skal også være hjemme til august med snuppa. Har foreløpig ingen jobb å gå tilbake til, da engasjementet mitt gikk ut 30 juli. Men jeg skal begynne å søke snart og håper jeg har noe når høsten kommer (dvs skolestart.) 

Her går også tiden forferdelig fort og det er litt vemodig at det er "siste gangen" for alt. Vi har ikke tenkt å få fler barn, noe jeg tenker på ganske ofte. Skal aldri gå gravid, føde eller ha en bitteliten baby mer. *snufs* Men fornuften sier at nå er det nok med tre tette, så får vi prøve å ta oss av dem så godt vi kan :-D

Akkurat nå for tiden har det vært en del barnebursdager i vennekretsen vår, barselgruppa har kommet i gang igjen etter en lang pause rundt jula, jeg skal begynne å planlegge fireårsdagen til vår eldste og ferietur til sommeren. Alltids noe å glede seg til og henge fingrene i, i tillegg til all matlaging, klesvask, henting og bringing av barnehagebarn og generelle daglige sysler. Nyter hver dag, men syns hver uke går veldig fort...

Hei.

Godt å få deg tilbake.

Med oss går det fint. Lillegutt vokser og blir større. Jeg har vel ikke helt samme holdning som Papillon over her. Jeg er overlykkelig for hvert steg vi er ferdig med, for da trenger vi ikke å gjøre det igjen. Jeg skal aldri mer være gravid (jippi!), jeg skal aldri mer være mammen til et hjelpeløst spedbarn (jippi!), og snart trenger jeg heller ikke mer være fullstendig bastet og bundet pga et barn som bare vil ha pupp og ikke flaske (hurra!).

Ikke misforstå. Jeg elsker barna mine. Men jeg er vel blant dem som synes det blir mer og mer stas jo eldre de blir. Med eldstejenta tenkte jeg hele tiden: "Dette er jo mye gøyere enn før, dette må være den beste alderen!" Og det er på vei til å bli slik med lillebroren også. Så jeg nyter tiden på min måte. :-)

Jeg skal tilbake i jobb etter påske. Det er helt greit, men jeg gleder meg ikke så veldig. Nå har det akkurat begynt å bli så koselig og avslappende i permisjon. I begynnelsen var det bare stress, men nå er det jo så fint. Angrer litt på at vi ikke tok 80%. Men, men ...jeg liker jobben min også, så det går nok bra.

Så bra det går bra med dere begge :D

Her er det slik at jeg syntes det var herli og gå gravid, se magen vokse, kjenne sparkene og vite at en liten baby vokser inni meg. Så jeg gleder meg allerede te neste gang, MEN det blir noen år til hehe. Mine hadde kolikk i 3 mnd dag og natt så jeg fikk litt "skrekken" og er glad hun er 5 mnd nå og bare smiler og er glad, hehe

Føler ALDRI at den skittentøys kurven blir tom, så nå får jeg vaske litt klær :)
Ha en fin kveld videre :)

Hei, så koselig å se at flere kommer tilbake (selv om jeg ikke er veldig flink ennå...).

Jeg synes også at tida går så altfor fort... At lille er fem måneder alt er igrunn ikke til å tro.

Jeg skal tilbake i jobb i midten av mai, men kunne ønske det skjedde et mirakel og at vi vant masse penger, for da skulle jeg blitt hjemme mye lenger.

Back
Topp