Veron
Glad i forumet
Var en del innpå her når jeg var gravid, skriv, kikket og svarte å innlegg. Har bare vert litt innom en sjelden gang og kikket uten og vert pålogget pga liten tid, har drevet med husbygging så det har tatt mesteparten av tiden. Men NÅ håper jeg på og få mer tid her inne. Ser dere skriver det er så lite folk her pga FB-gruppa, så vi får skrive vi som enda er her da slik at de blir litt "liv" hehe
Jeg nyter permisjonstiden og har heldigvis permisjon frem til september, så her går dagene til alt av husting, besøke familie og venner, og det viktigste av alt å kose mi jenta vår <3
Hun er nå 5 mnd gammel, føles nesten som de var igår hun blei født, tiden går ALT for fort! Men hver alder og tid er herlig! Vi skal på kontroll om en uke så det blir spennende :D
Hvordan går det med dere andre her inne? Når begynner dere og jobbe?
Jeg nyter permisjonstiden og har heldigvis permisjon frem til september, så her går dagene til alt av husting, besøke familie og venner, og det viktigste av alt å kose mi jenta vår <3
Hun er nå 5 mnd gammel, føles nesten som de var igår hun blei født, tiden går ALT for fort! Men hver alder og tid er herlig! Vi skal på kontroll om en uke så det blir spennende :D
Hvordan går det med dere andre her inne? Når begynner dere og jobbe?