Traktortuppaoggutten
Elsker forumet
... jeg skrev et innlegg her ja!
Skrev et laaaaangt innlegg på søndag, men så døde pc'n[:(]
Her har det skjedd så utrolig mye siden sist!
Håkon har endelig begynt å vokse etter å stått på stedet hvil i 1år!
Han har nå strekt seg fra str 86 til 92-98( et sted midt i mellom i allefall)
på under 2 mndr! åsså har han edelig begynt å legge litt på seg( i allefall gått litt
opp i vekt) han veide like mye på 2årsdagen som da han var 10mndr ca 10kg å
nå har han lakt på seg nesten 1,5kg[:D]
Han er fremdeles veldig dålig på å spise, så siden jeg ga f@*n i det helsesøstra og legene sa
og bare jidde han det han hadde lyst på å spise, så går det bedre med han.
Har heldigvis normale og fine blodprøver og ingen mangler på vitaminer og div[:)]
Han sliter enda mye med hard mage så er under oppfølling på dette, men slipper
heldigvis å skrive opp alt han spiser og inn til veiing 1.2 ganger i måneden[;)]
Selv har jeg måttet avbryte skoleåret mitt siden jeg begynte å plages ekstremt mye med
gallestein og gallesteinsanfall, noe som jeg endelig ble kvitt ved operasjon for snart 14 dager siden.
Bor fremdeles alene, og har hatt litt av og på forhold til BF...
Går kjempe bra oss i mellom, men har liksom ikke klaffet helt 100% enda, men snakker mye om å flytte sammen til våren/
tidlig sommeren... Blir det ikke noe av det da, så blir jeg nødt til å finne på noe annet siden
jeg har ventet i snart 3 år på at han skulle få ut fingeren av rævva å gjøre noe med det...
Ble litt langt dette... Men låver å titte mere innom nå som jeg har masse av tid å ta av siden jeg snart
er frisk og rask og samtidig hjemmeværende nå...
Skrev et laaaaangt innlegg på søndag, men så døde pc'n[:(]
Her har det skjedd så utrolig mye siden sist!
Håkon har endelig begynt å vokse etter å stått på stedet hvil i 1år!
Han har nå strekt seg fra str 86 til 92-98( et sted midt i mellom i allefall)
på under 2 mndr! åsså har han edelig begynt å legge litt på seg( i allefall gått litt
opp i vekt) han veide like mye på 2årsdagen som da han var 10mndr ca 10kg å
nå har han lakt på seg nesten 1,5kg[:D]
Han er fremdeles veldig dålig på å spise, så siden jeg ga f@*n i det helsesøstra og legene sa
og bare jidde han det han hadde lyst på å spise, så går det bedre med han.
Har heldigvis normale og fine blodprøver og ingen mangler på vitaminer og div[:)]
Han sliter enda mye med hard mage så er under oppfølling på dette, men slipper
heldigvis å skrive opp alt han spiser og inn til veiing 1.2 ganger i måneden[;)]
Selv har jeg måttet avbryte skoleåret mitt siden jeg begynte å plages ekstremt mye med
gallestein og gallesteinsanfall, noe som jeg endelig ble kvitt ved operasjon for snart 14 dager siden.
Bor fremdeles alene, og har hatt litt av og på forhold til BF...
Går kjempe bra oss i mellom, men har liksom ikke klaffet helt 100% enda, men snakker mye om å flytte sammen til våren/
tidlig sommeren... Blir det ikke noe av det da, så blir jeg nødt til å finne på noe annet siden
jeg har ventet i snart 3 år på at han skulle få ut fingeren av rævva å gjøre noe med det...
Ble litt langt dette... Men låver å titte mere innom nå som jeg har masse av tid å ta av siden jeg snart
er frisk og rask og samtidig hjemmeværende nå...