Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Sperminator*
Nice kos dere. I kveld blir det bare kveldskos, og tidlig seng. Er skikkelig sliten etter en kveld på "byen" i går. Mannen tok meg med på Big horn steak house, og så på en koselig kafé hvor vi slapte av før vi dro på kino og så Inception [:)]
Kos dere masse i kveld [:)]
ORIGINAL: mamma til leah
ORIGINAL: *Sperminator*
Nice kos dere. I kveld blir det bare kveldskos, og tidlig seng. Er skikkelig sliten etter en kveld på "byen" i går. Mannen tok meg med på Big horn steak house, og så på en koselig kafé hvor vi slapte av før vi dro på kino og så Inception [:)]
Kos dere masse i kveld [:)]
Så kos da, det skulle eg ønske vi var flinkere til å gjøre!
Ja, vi skal kose oss....[:)]endelig har sambo fri i dag! eller han har "bare" jobba ei lita stund på jobben! Så eg skal ikkje klage[8D]
ORIGINAL: Tina1988
Badet i boblebadet vårt i går kveld. Skrev det på facebook, og fikk klar beskjed at det var farlig for foster.
Skal helst ikke være oppi vann over 25 grader. Det kan være skadelig..
Søkte det opp på google og det stemte. stod ikke om hvor lenge en måtte sitte før det var farlig.
Men begynte jo å tenke, tenk at jeg nesten kokte barnet vårt.. :P
-
ORIGINAL: linn_85
Blir film kveld på meg hos ei venninneSett så sykt mange filmer i løp av ferien, men utrolig digg å bare slappeav.
Ikke over 25 grader? Det hørtes jo litt rart ut. Jeg bader jo i varmere vann enn det i badekaret. Koos deg du i badestampen