Nå er det klart

!!

Forumet er livet
VIP
Badestampen er renset, skifta nytt vann og vi har fyrt opp, så vi skal kose oss i kveld og bade[:D] Svigers skal lage kvelds, så i dag er det kun avslapping og kos!![:)] Tror eg må kjøpe marsmellow å grille også, det er godt, godt godt[:D]

Dere skal i kveld da?

Nice kos dere. I kveld blir det bare kveldskos, og tidlig seng. Er skikkelig sliten etter en kveld på "byen" i går. Mannen tok meg med på Big horn steak house, og så på en koselig kafé hvor vi slapte av før vi dro på kino og så Inception [:)]

Kos dere masse i kveld [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Nice kos dere. I kveld blir det bare kveldskos, og tidlig seng. Er skikkelig sliten etter en kveld på "byen" i går. Mannen tok meg med på Big horn steak house, og så på en koselig kafé hvor vi slapte av før vi dro på kino og så Inception [:)]

Så kos da, det skulle eg ønske vi var flinkere til å gjøre!

Ja, vi skal kose oss....[:)]endelig har sambo fri i dag! eller han har "bare" jobba ei lita stund på jobben! Så eg skal ikkje klage[8D]

ORIGINAL: mamma til leah

ORIGINAL: *Sperminator*

Så kos da, det skulle eg ønske vi var flinkere til å gjøre!

Ja, vi skal kose oss....[:)]endelig har sambo fri i dag! eller han har "bare" jobba ei lita stund på jobben! Så eg skal ikkje klage[8D]

Nei, vi kan ikke klage når vi skal ha kvelden i lag med sambo, da må vi være GLAD og si HURRA! [:D]
Men det hørtes uansett avslappende og deilig ut [:D]

Badet i boblebadet vårt i går kveld. Skrev det på facebook, og fikk klar beskjed at det var farlig for foster.
Skal helst ikke være oppi vann over 25 grader. Det kan være skadelig..

Søkte det opp på google og det stemte. stod ikke om hvor lenge en måtte sitte før det var farlig.
Men begynte jo å tenke, tenk at jeg nesten kokte barnet vårt.. :P

-

Her blir det en bedre middag med biff og fløtegratinerte søtpoteter [:D] nam nam. Og sikkert en film tenker jeg. 

ORIGINAL: Tina1988

Badet i boblebadet vårt i går kveld. Skrev det på facebook, og fikk klar beskjed at det var farlig for foster.
Skal helst ikke være oppi vann over 25 grader. Det kan være skadelig..

Søkte det opp på google og det stemte. stod ikke om hvor lenge en måtte sitte før det var farlig.
Men begynte jo å tenke, tenk at jeg nesten kokte barnet vårt.. :P

-

hmm, men 25 grqder er jo ikkje så varmt?[8D] Da kan en jo ikkje bade i syden heller? Trodde det var bakteriene som var farlige! og nå er jo alt rent oppi der, ingen som har bada i det nye vannet!

Neeh, tar meg en dukkert oppi der, kan ikkje være såå farlig, alt med måte![;)]

Blir film kveld på meg hos ei venninne Sett så sykt mange filmer i løp av ferien, men utrolig digg å bare slappeav.
Ikke over 25 grader? Det hørtes jo litt rart ut. Jeg bader jo i varmere vann enn det i badekaret. Koos deg du i badestampen

ORIGINAL: linn_85

Blir film kveld på meg hos ei venninne Sett så sykt mange filmer i løp av ferien, men utrolig digg å bare slappeav.
Ikke over 25 grader? Det hørtes jo litt rart ut. Jeg bader jo i varmere vann enn det i badekaret. Koos deg du i badestampen

Ikke sant? Altså, da kan en jo ikkje bade i vanlig badekar, i sjøen i syden eller noe...for det er jo somregel over 25 grader! Vanlig kropstemperatur ligger jo på 37 grader!

Men meg om det, stemmer sikkert, men synst 25 grader hørtes fryktelig lite ut! Og babyen er så liten enda, at det ikkje har like stor betydning enda! [:)]

Altså, er jo mange som reklamerer jo for at bading i varmebasseng
og slikt når man er gravid for bekkenløsning osv ? at det skal være
så bra liksom ? [&:]

Min kjære bror tilbudte seg å passe på snuppa i kveld, om vi ville finne på noe [:)]
Så vi skal bort til ett vennepar å kose oss med god mat i godt selskap [:D]

Utdrag fra nettdoktor.no:

Svømming i vann som har temperaturer på mellom 18 og 25 grader anbefales.

Når du er gravid skal du ikke gå i boblebad eller sitte i varmt vann. Høye temperaturer kan være skadelig for barnet, og selv kan du få soppinfeksjoner i skjeden.

Det er mange bakterier og soppsporer i disse bassengene og motstandskraften din overfor dem er nedsatt når du er gravid. Dette er fordi syrebalansen i skjeden endres under graviditeten på grunn av hormonene

det hørtes veldig veldig deilig ut[:D]
dere får kose dere[:D]

Vi feirer bryllupsdagen vår som er på mandag i dag. Så snuppa er på overnatting. Vi har akkurat spist, nå er jeg på vei i boblebadet og så skal vi på kino[:D]

Back
Topp