Nå er det jaggu stille her..

almara

Forumet er livet
VIP
Syns nesten aldri det har vært SÅ stille før, eller er det bare jeg som er i permisjon og er for mye på nett?

Har sett at det har tatt seg opp litt etter sånne meldinger som denne, så håper det har effekt:)
Setter sånn pris på novemberforumet....

jeg syns alt er mye tungvinnere jeg etter bv ble oppdatert...! skulle gjerne vært her mer og lastet opp bilder og litt av hvert - men gidder som oftest ikke:o

Er her fortsatt, men er ikke fortrolig med dette nye bv ennå. Synes også det er mer stille her inne både på november 08 og generelt

Jo, det er stille her..
Og lite svar på skravletrådene - ikke så motiverende å lage de da :-p
Men det er så håpløst også, at man ofte må skrive for å få opp svar fra andre. 
Jeg har mye mer fritid nå som jeg er i ny jobb, men har heldigvis kommet godt i gang med trening og henger ikke så mye på nettet lenger. 
Men prøver å være innom litt da, men i helgen har vi vært på hytta og kost oss! =) 

Virker som det er mye mer stille overalt etter at nye bv kom...

Ikke så rart, ettersom det er mer tungvint, tregt og ofte får jeg ikke skrevet noe i den ruten som kommer opp til svar.

Blir litt frustrert ja emoticon

Synes også det er koselig å være her inne og håper det ikke dør ut....

Nå kom det noen svar i alle fall! :)
Flink du er som trener så mye, Fru H! Jeg har akkurat trent litt styrke selv, så mye bedre enn ingenting!! 

Ja, det er tydelig at det nye forumet ikke fungerer optimalt enda, for litt siden kom jeg ikke inn på denne tråden en gang... Får håpe det blir bedre. Jeg liker å kikke innom her når jentene sover og jeg har en stund for meg selv, men kjedelig å være her alene...!

Er generelt blitt mye stillere på bv, dessverre. Men merker at jeg ikke gidder når jeg tidvis sliter med å komme inn, og når man har kommet inn så får man ikke alltid lest svar i en tråd.

Jeg er her, er nesten mest på november jeg leser og skriver, så sier vel litt om hvor lite det er...

nyyyydelig vær idag så skal ut på laaang trilletur og lunsj på utecafe. Deilig!

Jeg kommer ikke alltid inn i trådene jeg heller, men ellers begynner jeg å bli mer vant til alt det nye :) Det er deilig å være i gang med trening! Jeg har vært på stram opp-time i dag og skal ha veiledning i ettermiddag! Nå har jeg vært en tur i byen og skal rett i bhg og hente T, som ble så lei seg da jeg leverte støvlene hans før trening. Trodde han ble hentet han stakar :(

Back
Topp