Nå er det ikke lenge til...

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
... vi kan begynne å teste jenter?
 Kjenner jeg er uuutrolig spent!! Håper det klaffer for alle sammen! Krysser fingre og tær for oss!!! 
 
Gleder meg til teste tid ja. Tiden går sakte nå synes jeg. Tok en test i dag, ikke for og se om jeg var gravid, hehe. men for å se om testene virker siden de har liggi i skuffen i 2-3år.... Men uansett, selv da kjente jeg at det var spennende. :p Håper alle får 2 streker. :)
 


j02j06g09 skrev:
Gleder meg til teste tid ja. Tiden går sakte nå synes jeg. Tok en test i dag, ikke for og se om jeg var gravid, hehe. men for å se om testene virker siden de har liggi i skuffen i 2-3år.... Men uansett, selv da kjente jeg at det var spennende. :p Håper alle får 2 streker. :)


hihi. bra de funket da. Jeg har kjøpt cb digitaltester på ebay. håper det ikke er no kødd med dem... men sannsynligheten er vel ganske liten for at det skal stå pregnant, om jeg ikke er gravid... ;)
 


Snorkfrøken1984 skrev:
El er over for denne gang så håper det vokser en spire nå:) 


jeg krysser fingre og tær for deg!!! 
 
Tusen takk! Krysser for alle dere å:)

mamiii skrev:


Snorkfrøken1984 skrev:
El er over for denne gang så håper det vokser en spire nå:) 


jeg krysser fingre og tær for deg!!! 

 


 
Testet positivt på onsdag. SPENT! Har en på snart 18 mnd fra før :) Lykke til med testing til dere alle!
 
Vimsemamms: Gratulerer så mye med en liten spire. Når er termin?


Har akkurat bestilt meg 10 strimler og 2 digitale så her skal det testes med stor T. :p

 
Hehe, her er alt så nytt, at jeg har bare sjekket termin med en terminkalkulator. Etter å ha telt over selv, så ser jeg jo at min termin er i april og ikke mai ;) Ikke stol blindt på terminkalkulatorer, jenter! Uansett, MASSE lykke til alle sammen!
 


Vimmsemams skrev:
Hehe, her er alt så nytt, at jeg har bare sjekket termin med en terminkalkulator. Etter å ha telt over selv, så ser jeg jo at min termin er i april og ikke mai ;) Ikke stol blindt på terminkalkulatorer, jenter! Uansett, MASSE lykke til alle sammen!



Gratulerer så mye uansett. Blir spennende å se hvilken termin jm eller legen setter da, de følger vel samme system som kalkulatorene? (288 dager?)
Men selv kalkulatorene er jo ikke enige på meg så. hehe..


 
Sist testet jeg positivt 3 dager før ikm, men mistet... 
Nå er det en uke til ikm, men jeg begynner nok å teste om noen dager :D
 


Klara Ku skrev:
Sist testet jeg positivt 3 dager før ikm, men mistet... 
Nå er det en uke til ikm, men jeg begynner nok å teste om noen dager :D


Trist at du mistet,
Håper at spira sitter denne gangen og at den blir der i 9 mnd.

Husker ikke nøyaktig hvor tidlig jeg testet sist, men mener det var 5-6 dager før. Har kunnet teste tidlig i hvertfall.
 
SPENNENDE!!! Gleder meg til å følge dere når dere tester, og glede meg til det blir min tur om en stund:)
 
Nå er jeg 6 DPO. Prøver å iallefall ikke teste mer enn 1 gang til dagen
Håper SÅNN at testen snart skal bli positiv. Stoler ikke en ting på de symptomene jeg har før jeg får positiv test. Dumme kroppen bare narrer meg hele tiden.. Gleder meg sånn til å forhåpentligvis henge her inne med mange flotte damer
 
Back
Topp