Nå er det ikke lenge igjen!

dumidalia

Gift med forumet
Hjelp og hurra! Jeg er herved i uke 37 og innenfor termin!! Jeg er så superhappy at jeg har nesten ikke ord :) Hvis den lille bestemmer seg for å komme nå regnes han som fullbåren! Jeg kan føde på lokalsykehuset, han vil mest sannsynlig være litt større enn broren var, han vil være mer våken og ikke minst, han vil spise selv og vi slipper å ta ekle blodprøver hver dag og være på sykehuset så lenge. :D

Men altså 3 uker og to dager til termin.. Hvor ble dette svangerskapet egentlig av? Synes det har gått så fort :)

Så gøy! Tiden bare raser avgårde:) er selv "bare" 34+2 men syns det går unna altså:)

Ja er rart å tenke på at man snart er i mål.
Da man sto med testen i hånda og den viste Gravid da virket 280 dager veldig langt frem i tid. :)

Ja tiden flyr!!!
Håper du får gå gravid helt til januar:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Tenk at nå har det kommet gravide som har termin i september:) Rart å tenke på hvor fort året faktisk har gått!

Ja er rart å tenke på at man snart er i mål.
Da man sto med testen i hånda og den viste Gravid da virket 280 dager veldig langt frem i tid. :)

Helt sant! Det var jo en evighet til januar da, nå er det 12 dager igjen til vi runder 2013 :)

Det er sykt å tenke på egentlig. Mannen min sitter så å si hver dag og sier han snart skal bli pappa og gleder seg. Spør om hun ikke kan komme ut snart. he he Verre med mora, jeg skjønner ikke helt at jeg skal bli mamma snart og vet ikke heeelt om jeg er klar ! hehehe (er jo det, men syns det er så surrealistisk at jeg skjønner det ikke helt! ;) ) Godt jeg har (forhåpentligvis) 3 uker igjen å forberede meg på :)

Tar deg igjen til uka;) siden jeg ligger en uke etter deg;) hehe men nå er vi snart alle i mål, og alle den ventinga blir fort glemt når vi har nurkene i armene :D <3

Back
Topp