Nå er det ikke lenge før..

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
..den ene febbisen etter den andre har bursdag og blir 2 år! Noen allerede i januar, opplagte februar og i tillegg mars. Håper det kommer mange tråder, gratulasjoner og bilder av den store dagen.

På min side står det nemlig "5 dager og 7 uker igjen til barnets sin 2-årsdag". Det går så alt for fort. Stopp tiden, pretty please. Det hjelper vel ikke å fornekte at Crazybaby ikke er så liten lenger heller. Det er.. trist, samtidig som denne alderen og alt som skjer er helt fantastisk!, men det er vel sånn det er å være mamma.. eller hur? emoticon
 
JAa!:) haha;) Eg har begynt å stooortenke på kva eg skal lage på bursdagens hans:P

Gulla våra blir stoore!:) Han ser på seg sjølv som ein baby, og vil alltid sjå på baby (bilde av han på mobilen min, kan vere ca 1 dag gammel osv :P).. :P

Men det er sprøtt korleis dei berre blir gøyare og gøyare for kvar nye periode som kjem!;) :)
 
Jeg planlegger kaker til den store gullmedaljen her jeg nå. Heheh :) Bare håper at babyen velger å komme snart, sånn at jeg får energi til å stå på kjøkkenet å bake så mye.
Skal ha masse cupcakes og en prinsesse kake tror jeg. Må bare finne en bra oppskrift et sted :) :)

Syns også hun begynner å bli stor, men hun er mer herlig enn noen sinne syns jeg. Det er morro å prate med henne, og være sammen med henne. Hun forstår liksom alt! Hehe :) Blir overasket over alt hun kan hver dag :)
 
Synes også denne perioden er så kjekk! alt ho kan som det plutselig går opp for meg at ho kan :) og no har ho begynt med rolle-leik med dukkene sine :) er så søtt å se på at ho skal legge de og brer på de teppe og sier "Så så, sove nå!" eller triller rundt med de på gåbilen sin :)

eg har lyst å ha barneselskap med prinsesskake, ballonger og krone. men har jo termin i februar, så spørst om eg orker det så tett inntill fødselen.. husker jo at det ikkje akkuratt var tiden for alt for mange gjøremål tiden etter at ho blei født :)
 
ja  tiden går alt for fort .. har begynt å planlegge litt selv, lurer på å prøve å lage hello kitty kake til ho , siden ho ellllllsker kitty .. men har jo en annnen bursdag å tenke på før det , for minsta blir 1 år 24.januar , og Julie har 4 . februar .
 
Jeg reiser til Haugesund den dagen han fyller 2 år... He he eh!! Men vi skal feire det helgen etter da, for da er snuppa også hjemme ;)

kakerkakerkaker og mmmmm masse digg!!! :D
 
vi skal feire bursdagene våre (oliver og meg selv) 3 dager..
fant ut at vi kan ikke leie lokale i år som vi gjorde ifjor.

starter den 22. januar, med pappa, stemor og farmor
lørdag 4. februar kommer svigerfamilien
søndag 5. februar kommer mamma, stefar, mormor, kanskje min tante, onkel. Min bror velger om han kommer den 22 eller 5.

Har tenkt å lage cupcakes ihvertfall :-)
 
tenker nå sånn smått på d ja... må vel overtale mamma til å ha familiebursdag der, det er rett og slett ikke plass hos meg, for det er så mange :P
 barneselskapet skal vi ha hjemme hos oss da :)
 
ja tiden går ufattelig fort, men merker godt han nermer seg to ja :P blir den første bursdagen di virkelig er med og forstår hva som skjer :) blir kjekt :D kjenner jeg faktisk gleder meg allerede :D blir nok både barneselskap og familie selskap her :P
 
Men det blir jo et styr som alltid da... 4 forskjellige fam.selskaper... Og så må jeg lage noe å ha med i barnehagen.

Kanskje jeg skal høre med beybin om vi skal prøve å ha barneselskap sammen i år også. Dvs det ble jo ikke noe av det i fjor pga sykdom, he he!!
 
Sukk....ja, det går så fort!!!!!

Men det er så herlig også!! Å se at han mestrer ting....klatrer opp og ned, finner ut nye måter å bruke lekene sine på......og ikke minst....sier mer enn bare traktor :)))))

Men her blir det nok traktor-kake gitt...har en skikkelig traktor-gutt, så noe annet er egentlig utenkelig......og sikkert cupcackes...blå som i fjor...sånn at både ungene og golvet er blått etterpå <3

Gleder meg allerede.....
 
Åh, så koselig å høre om planene deres! Her blir det nok enten busskake (buss, buss, buss overalt vi går eller kjører :) eller noe ala. Kaptein Sabeltann. Helt surrealistisk at de er ikke bebiser, men små mennesker med stor personlighet. <3>
 
Back
Topp