Nå er det ikke lenge før han går!

Chuma

Forelsket i forumet
Edvin har reist seg og stått lenge nå, flere måneder, og elsker å gå rundt mens han holder meg i fingeren. Nå har han blitt veldig flink til å gå med sånn Brio gåvogn, suser frem og tilbake i gangene her! Han har ikke veldig god balanse ennå, men nå ser jeg mer og mer a han begynner å slippe seg, så det er ikke lenge før han går! Synes det er vel tidlig, han kunne godt ha ventet litt for min del. Han er jo ikke 10 mnd engang, og i følge korrigert alder er han bare 8 mnd! Men han har tydeligvis ikke lest boka om at premature kan være litt senere i utviklingen... :)
 
Så morsomt, men jeg skjønner at du ikke er helt klar for det ennå. Det viser jo bare hvor store forskjeller det er mellom alle barn, også premature :)
 
Oi! Det var tidlig ja! :) Du får arbeid da å løpe etter.
Veldig forskjellig alle barn.
Vesla her har bare krabba bakover ei god stund. Nå har hun endelig funnet "1 gir" og jammen er hun rask også. Er noe å passe etter hele tiden. Håper egentlig at hun venter en stund med å gå.. tenker mor får trimma seg da! :D
Eldste var 16 mnd og mellomste 14 mnd når de begynte å gå. Så de var ikke tidlig ute.
 
Spennende! :happy:
De blir så fort store! Her krabber hun rundt over alt. Står stødig, og går av og til når hun står. Men har bare reist seg opp noen få ganger inntil noe. Så er nok en liten stund til hun går, blir spennende å se.
 
Det var tidlig å gå! Min syns det er gøy å stå hvis jeg holder hele henne, men det er nok en god stund til hun går :) Helt greit det!
 
Såå gøy! Flink han er☺ her har han såvidt begynt å reise seg opp etter ting,men eier jo ikke balanse så det blir mye knall og fall for tiden ;)
 
Så spennende. Spent selv, jenta mi er 8,5 mnd. Reiser seg overalt. Går fra møbel til møbel og etter gåvogn. Spent på når hun tar sine første skritt!
 
Så gøy! Rart hvor fort de lærer når de først knekker en kode :) her reiser han seg overalt, går etter gåvogn og når vi holder han i hendene. Endelig har han skjønt hvordan man setter seg ned igjen og, så nå går det i knebøy hele dagen :p
 
Back
Topp