Nå er det etter midnatt..

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
.. noe som betyr at vi har begynt på årets siste dag. Om ett døgn er vi faktisk i 2014.

Har dere noen ønsker for året som kommer? Nyttårsforsetter?

Jeg håper på et stille og rolig år. I år har det vært nok drama og hendelser for et helt liv, så nå håper jeg at det roer seg litt. :)

Nyttårsforsetter pleier jeg ikke ha. Jeg bryter de hele tida. Kanskje forsettet mitt kan være å prøve å se det positive i alt. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Året har gått sinnsykt fort! Jeg og sambo har som nyttårforsett å spise sunnere og kutte ned på mye av godisinntaket! Har gått opp noen kg den siste tiden så må prøve å få det vekk igjen :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Takk for det gamle, jenter. :)

Her ser vi frem til et nytt spennende år, med barnehagestart, første bursdag og lille skal bli storesøster.

Ser også frem til mange gode skravledager med dere. ❤️ :) dere er gull verdt!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ser frem til mange nye minner, gode stunder :) gleder meg virkelig til hver dag, kjenner at det kribler litt i magen når jeg tenker på alle de gøy tingene som venter vår lille familie i fremtiden :) ingen forsetter, de bare ryker 2.januar uansett ;P
 
Ingen store nyttårsforsetter her heller ;) Men skal i 2014 prøve å bli bedre på å vise og å fortelle at jeg er glad i og setter pris på folk! Det er så viktig, men lett å "glemme"..

Ellers er det mange spennende ting som skjer fremover som barnehage start, slutte i gamlejobben :( :( og begynne i ny! 1 års dag <3 Jah.. Og en hel del jeg ikke kommer på nå ;)

2013 var et fantastisk år <3 Tungt og hardt til tider, men sånn skal det jo være! :)
 
Ser frem til å gå ned i vekt, forhåpentligvis få meg ny jobb og begynne å spare litt penger :)
 
Back
Topp