Nå er det bra...

Klar?

Betatt av forumet
Nå er det nok for min del. Lørdag mista jeg bestemoren min etter kort tids sykdom. Hun skulle bli oldemor for første gang... i dag var mannen utsatt for arbeidsulykke, og ligger på sykehuset og venter på operasjon. Får for guds skyld ikke tro det skjer noe med fødsel i natt i natt og mannen i full narkose. Jeg er hjemme en tur for å prøve og sove litt..

Uff, dette var trist og fælt å lese! Kondolerer så mye med bestemoren din<3

Håper mannen din kommer seg raskt og at han blir fin igjen. Og krysser for at du ikke går i fødsel.

Ta vare på hverandre oppi alt dette vonde. Varme tanker og klemmer sendes over<3

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Så trist! Håper du har noen å støtte deg på.
Varme tanker sendes din veg!

Nå er det nok for min del. Lørdag mista jeg bestemoren min etter kort tids sykdom. Hun skulle bli oldemor for første gang... i dag var mannen utsatt for arbeidsulykke, og ligger på sykehuset og venter på operasjon. Får for guds skyld ikke tro det skjer noe med fødsel i natt i natt og mannen i full narkose. Jeg er hjemme en tur for å prøve og sove litt..
Kondulerer. Trist når slike ting skjer.. Men har lett for å skje flere ting på en gang til tider

Huffameg. Varme tanker til deg, og håper sambo kommer seg raskt etter operasjonen.

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Håper mannen din kommer seg raskt og at han blir fin igjen. Og krysser for at du ikke går i fødsel.

Ta vare på hverandre oppi alt dette vonde. Varme tanker og klemmer sendes over<3

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Signerer denne og sender en stor, varm klem!

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Signerer, og sender over mange klemmer og tanker..

Takk for gode ord :) Mannen blir nok værende her på sykehuset noen dager. Han trenger minst en operasjon til.. Så da får jeg ta det med ro her med ham og satse på at lillemann vil holde seg i magen til pappa blir frisk.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Signerer denne og sender deg varme klemmer :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Så trist med bestemoren din :(
Håper mannen din er frisk igjen til fødselen, klemmer og varme tanker sendes din vei.

Huff kondolerer så masse! :(

<3 Venter ei lita snuppe 9.august <3

Så leit... kondolerer!

Håper du får anledning til å ta vare på deg selv også.

Back
Topp