Nå er det bare å vente..

fruKnudsen

Forelsket i forumet
..på at magen skal begynne å vokse! emoticon

Fikk denne i posten i dag, fra feelunique!

Har lest at det ikke er noen slike produkt som funker jeg da! :P

Dei sier det er genetisk, har din mor får du, men jeg smurte meg inn med en god krem alikevell. Men det var kanksje litt for kosen sin del også. Stryke litt på magen. <3

Det er hormoner som gjør at man får strekkmerker :-)
Mi bestevenninne og jeg var like tynne, ingen av oss smurte oss med noen form for krem, jeg endte opp fuult av strekkmerker og hun absolutt ingen! :-P

VenterNummer2<3 skrev:
Har lest at det ikke er noen slike produkt som funker jeg da! :P

Har det noe å si om det funker eller ei da? Bytter bare ut daglig bodylotion på magen med denne, som er drøy og lukter godt. Sier ikke at den forhindrer strekkmerker, men noen skade gjør den neppe ;)

En vet aldri, så jeg kommer til å smøre meg etterhvert med biotherm sin strekmerke krem når jeg vet alt er bra ;) Har kun en fra hver pupp fra forrige svangerskap og lå på meg 17 kg  Så tør nesten ikke la vær!!

Jeg smurte meg sist da jeg var gravid. Fikk ingen, men om det var derfor vet jeg ikke. Mamma er full av strekkmerker mens jeg har foreløpig ingen, men regner med de kommer denne gangen.
Brukte bodylotion fra Bodyshop jeg. Kommer til å gjøre det denne gangen også. Brukte også Peanøtt olje som jeg kjøpte på apoteket, men det begynte jeg å klø så veldig av.

Uansett veldig deilig å smøre magen i vokseperioder. Jeg syntes det klødde og strakk mindre i huden av det. Føltes likssom riktigst å gjøre det. Fikk ikke et eneste strekkmerke jeg, men selvfølgelig kan det ha genetiske årsaker ;-)

Jeg kommer også til å smøre magen når den begynner å strekke seg. Om det virker eller ikke er egentlig ikke så viktig, men sist merket jeg at det klødde mindre hvis jeg smurte. Og så er det jo litt deilig!

Jeg fikk MASSE strekkmerker, men så gikk jeg fra 64 til 100 kg, så det var vanskelig å unngå! Mesteparten er borte nå :)

Jeg tenkte på Burts Bees, de har en som skal være veldig god!!! Sist brukte jeg strekkmerkekremen til Lancome, fikk 100 tuber med gratisprøver fra en venninne!

Back
Topp