Nå er det 6 uker...

Tjukkaaa

Forumet er livet
... siden jeg fikk en lege til å sende henvisning til hudlege... fortsatt har jeg hørt ingenting og fortsatt klør jeg og svir og har vondt i ansikt og pupper[8|]... er jo ikke alltid like vondt da, men det forsvinner liksom ikke... bruker kortison for hardelivet - TILOGMED rundt øynene...

Er dette en normal ventetid? Altså jeg skjønner at det er ventetid - men burde jeg ikke ha fått en tilkallelse selvom den er en måned frem i tid eller to?[8|]

JEg kan ikke ha det sånn mye lengre altså! en pakke med 5 plaster koster 54 kr og jeg må plastre puppene mine så å si daglig - har måttet det siden juli... you do the math!![8D]

hmmm...

har du sendt den til en konkret hudlege som du venter på?
vet det er lang tid hos spesialister, men de pleier jo å ta imot henvisningen og
i det minste gi deg en time!
jeg ville ha ringt og hørt med de!

Ring til fastlegen din og spør hva som skjer. Trodde ikke det skulle ta så lang tid... 

Tar du røykepiller ennå? Første jeg tenkte på var en allegisk reaksjon på pillene,

For det første; det hender at fastlegene "glemmer" å sende henvisningen!! Ring ned og sjekk at det faktisk er gjort!

For det andre; Hvis det så er gjort, ring spesialisten og hør ang ventetid, og om de har mottatt henvisningen! Desverre kan det ta flere mnd før man får høre noe fra spesialist, så det gjør ingenting å purre litt på..

For det tredje; Rundt øynene med kortison? Fyyy tjukka.....

Takk for svar jenter [:)]

Altså - det er bare èn hudlege her i hønefoss så ja - den er rettet mot en konkret lege.

Henvisningen fikk jeg ikke via fastlegen min (der kommer man ikke til) men legen på jobben til mannen[8D] men har tenkt å sende han mld og forhøre meg.

Jeg sluttet med røyketabletter for 3 uker siden nå så den biten kan vi utelukke...

og ja Vand jeg vet! Men jeg har liksom ikke noe valg når jeg ikke kommer til hos hudlege[:o][&:][8|] Jeg satset på at det aldri kom til å bli lenge med kortison på øyna fordi jeg trodde jeg ville få diagnose og riktig medisin snart.... boy was i wrong![8|]

Back
Topp