Nå er dere med meg i stua jenter..

fruluna

Forumet er livet
Samboeren har ordnet trådløst nettverk til den nye bærbare jeg fikk, så nå kan dere være med meg overalt..
Litt uvant å sitte å taste på en ny pc, for jeg var så vant med den gamle..
Tror samboeren er glad for å ha fått igjen den stasjonere.. He he. Tror han syntes jeg la litt vel mye beslag på den.. Hmm.. [;)]

Gratulere!!!
Håper jeg får sitte i sofan sammen med deg!!![;)]

Nei nå blir dere ikke kvitt meg!! He he.. Så koselig dette skal bli [:D] [:D] [:D]

nei, så koselig da[:D]
Dere er faktisk med meg over alt også da, jeg har den mest ved kjøkken bordet, best å sitte der....
Ellers hender det at dere er med i stua og i senga[;)]

he he ja ikke sant, går ikke glipp av noenting[;)]

hihi.. hva skulle man gjort uten bærbar?! Jeg sitter med den bærbare i fanget, godt plassert i sofan! Dermed får jeg med meg alt jeg har lyst til å se på på tv og inne på BV!!

he he[:D] hvem vet kanskje hun gjør[:D]

hehe.. velkommen til min verden[8D]
nå kan du til og med surfe på doen[:D]

hørtes digg ut!! Sitter på samma vante plassen jeg..men det funker jo det også!![;)]

Ha ha.. vet hva du snakker om, eller jeg fikk ikke lov til å taste på hans en gang. Så da jeg truet med det, fikk jeg en bærbar med trådløst nettverk. Skikkelig deilig, vi kan begge være i fred med hver vår pc.

ORIGINAL: monicola

eneste som mangler nå er at Fruluna legger ut et innlegg som forteller oss at hun sitter og taster fra do ....

Fniiis skulle bare visst [:D] [:D]

ORIGINAL: Jordbæret

hihi.. hva skulle man gjort uten bærbar?! Jeg sitter med den bærbare i fanget, godt plassert i sofan! Dermed får jeg med meg alt jeg har lyst til å se på på tv og inne på BV!!

samme her...med pledd på meg da[:D]

Så koselig!

jeg sitter også i stua med tråløst nettverk på kveldene! Det er så deilig! Da kan jeg være sosial samtidig!

M

ORIGINAL: monicola

... også mulig og sitte og amme i sofaen ... og være på BV ... [8|][8|]

Du spiser ikke samtidig også da?? [:D] [:D]

Back
Topp