Nå er dåpen vel overstått

ilhaug

Flørter med forumet
ja da er alle gjestene ute av huset, alene for første gang siden onsdag, deilig.

Prinsessa vår har vært i hendene på 1 000 000 mennesker (føles slik for henne, tror jeg), men nå sover hun søtt i senga si etter etter deilig bad.

Dåpen igår gikk fint, hun skrek litt når hun ble bært opp, men ellers gikk det knirkefritt, tror jeg.
Mamma spurte meg idag om det ble tatt bilder av Lene og fadderne.. Og jeg vet ikke.... Ammetåka kombinert med litt stress er ikke bra.. Så imorgen må vi fremkalle litt bilder.

Håper dåpen deres også gikk fint, for dere som har hatt.

Ha en fin kveld.

hehe...så bra alt gikk fint...:)
godt å være færdig ja...d er vi også..[:D]

Ja, det er deilig å bli ferdig med dåpen, selv om det er aldri så hyggelig. Blir jo så sliten av det hele[:-]
Talina ble døpt i går. Var kjempesnill i kirken, helt til gudstjenesten plutselig varte en halv time lenger...!!!!
Halvannen time er lenge for ei lita jente, for oss også for den saks skyld. Presten kunne jo gjort det litt mer spennende da...men han prater jo så treeeeeeeigt og saaaaakte [:D][;)]

...Så idag sov vi alle mye lenger enn det vi pleier, så dåp er slitsomt, ja, men koselig [:)]

ja her i gården å.....kjempe deilig. å nå har vi masse mat og kaker til overs. så her blir det kaker og koldtbord i flere uker fremover[:D] hihi nei må vel fryse ned litt hvis vi ikke får litt hjelp.

Vi og hadde gudstjeneste som varte i 1,5 time. 2 dåper og nattverd.. Jeg gikk ut etter halvgått løp, for da ville lillemor sove. Det var heldigvis et rom rett bak "kirkesalen".. som vi kunne være, for det regnet kattunger i Trondheim igår. (Idag skinner solen)

ORIGINAL: Medea

Ja, det er deilig å bli ferdig med dåpen, selv om det er aldri så hyggelig. Blir jo så sliten av det hele[:-]
Talina ble døpt i går. Var kjempesnill i kirken, helt til gudstjenesten plutselig varte en halv time lenger...!!!!
Halvannen time er lenge for ei lita jente, for oss også for den saks skyld. Presten kunne jo gjort det litt mer spennende da...men han prater jo så treeeeeeeigt og saaaaakte [:D][;)]

...Så idag sov vi alle mye lenger enn det vi pleier, så dåp er slitsomt, ja, men koselig [:)]

Vi hadde dåp på søndag vi og!! Alt gikk helt fint! Thea skrek ikke og var våken mesteparten av dagen!! Alle ville holde og kose! Så når natta kom ville hun ikke sove... sovna kun på fanget mitt... uff.. vi som hadde så gode rutiner... får inderlig håpe vi kommer tilbake til de gode rutinene!

Thea fikk så mye fine gaver!! Er kjempe fornøyd!! [:)]

Back
Topp