nå er dåpen færdig..

mamma t 2

Forelsket i forumet
i går 2. påskedag hadde vi dåp til lille Noah...etter mange dager med planlegging, stress og rydding gikk dagen i går fort..hvorfor stresse slik...????hmm...

gulletvårt ble døpt med navnet Noah.selve døping gikk kjempe bra.han sov under hele gudstjenesten...(gudstjenesten varte i 1og 1/2 time..litt i lengste laget)

vi severte sodd og til dessert fikk de is.(hestesko-is).veldi godt..her i trøndelag er sodd populært...

dette er jo dagen til Noah å da skal jo alle selvfølgelig ha en del av han, selv om han tiltider ble veldig sliten av all den bæringen og løftingen.."jeg får jo aldri sove i ro..bilder meg her og bilder meg der.."
utpå ettermidagen ble det kafè...her er en kake som var arti...!gøy at bakeriet får til å lage slike...

kvelden ble ganske hard for lille knøttet vårt...han var overtrett, sliten og han hadde helt sikkert vont i magen.(mamma spiste jo litt kaker..)Så han skrek litt utpå kvelden...(noe han skjelden gjør..)men etter et skikkelig langt bad, mat, kosing med puppen fikk han roen over seg og sovnet godt...!sov fra 22.00 til 10.00(våknet i 04.30 tiden å fikk litt mat..)gutten var helt utslått...!

LYKKE TIL MEG DERES BARNDÅP..

HER ER JEG I DÅPSKJOLEN MIN...(farmor som lagde den til meg..)

Høres ut som en fin dåp [:D]
Vi hade dåp på søndag,den også gikk kjempe bra.
Fint navn på gutten din foresten,jeg også har en Noah.

gratulerer med vel overstått...

så flott han var i kjolen, og den kaka var jo kjemåe stilig da[:D]

Gratulerer med vel overstått dåp! Kan tenke meg det er godt å være ferdig med det!!

Nydelig kjole da!!! [:)]

gratulerer med vell overstått dåp!
Vi skal ikke ha dåp før 4 juni, har ikke begynt å tenke på planlegging engang.
Heldig du som er ferdig!!![:)]

å så herli å vårrå færdi me barndåpen.. kor bestilt du den kaka henn? e det me eget bilde av gut`n på kaka.. e det  lov å spørr om pris å?
Hilsen enda en trønder

Gratulerer med overstått!

Her er det dåp 4.juni,så har ikke begynt å tenke så mye enda!

Gratulere med dåpsbarnet!
Ja det er deilig å vere ferdig med dåpen! Mykje styr fram mot den ja. Kan ikkje sei at eg fikk mykje påskestemning iår nei, vi hadde dåp for Elisabeth 16. april, 1. påskedag.
Hadde 20 gjester, og feira det heime i huset vi flytta inn i i påska for 1 år sidan. Søstra mi og typen hennar er kokker, så dei laga koldtbord og viltgryte. Deilig!!!
Legger med et bilde av dåpsjenta. Kjolen var det oldemora hennar som sydde i 1941 til si første datter; bestemora til Elisabeth.

Gratulerer med vel overstått dåp [:)] Vi skal ha dåp 7 mai,
så vi skal opp til svigers i dag og planlegge litt....[:)][:)][:)]

ORIGINAL: midt i norge

å så herli å vårrå færdi me barndåpen.. kor bestilt du den kaka henn? e det me eget bilde av gut`n på kaka.. e det  lov å spørr om pris å?
Hilsen enda en trønder

æ tru at dæm flæste bakerian ordne sånne kaka!...den her vart laga på stjørdal  (G. Johannsen Bakeri)
Det e bilde av Noah på den ja..dæm sa at vi kun kåm me d bilde vi villa...arti arti..!
d va svigermora som kjøpt kaka, så æ veit egentli ikke pris'n...tippe kanskje rundt 400/500kr..(ganske dyrt for marsipan kake...)

ORIGINAL: lilletrille

Gratulere med dåpsbarnet!
Ja det er deilig å vere ferdig med dåpen! Mykje styr fram mot den ja. Kan ikkje sei at eg fikk mykje påskestemning iår nei, vi hadde dåp for Elisabeth 16. april, 1. påskedag.
Hadde 20 gjester, og feira det heime i huset vi flytta inn i i påska for 1 år sidan. Søstra mi og typen hennar er kokker, så dei laga koldtbord og viltgryte. Deilig!!!
Legger med et bilde av dåpsjenta. Kjolen var det oldemora hennar som sydde i 1941 til si første datter; bestemora til Elisabeth.

kjæmpe fin kjole hu hadd...!kjæmpe deilig å vær færdi ja...!

ha ei fin dåpsfeiring dåkk som itj e færdi..

ORIGINAL: tone83

Hilsen enda en trønder

æ tru at dæm flæste bakerian ordne sånne kaka!...den her vart laga på stjørdal  (G. Johannsen Bakeri)
Det e bilde av Noah på den ja..dæm sa at vi kun kåm me d bilde vi villa...arti arti..!
d va svigermora som kjøpt kaka, så æ veit egentli ikke pris'n...tippe kanskje rundt 400/500kr..(ganske dyrt for marsipan kake...)

key blir litt langt å kjør te stjørdal for ei kake ja.så æ satse på at det finnes nån her i st.kjer. vi ska ha dåp 5. juni. skolla jo egentlig ha verri 06,06,06,men istedet bli det 05,06,06

Hilsen enda en trønder

key blir litt langt å kjør te stjørdal for ei kake ja.så æ satse på at det finnes nån her i st.kjer. vi ska ha dåp 5. juni. skolla jo egentlig ha verri 06,06,06,men istedet bli det 05,06,06

d bli nok et stykke å kjør ja får ei lita kake...!æ sjøl bor på levanger, å hørt at d gikk ant å lag likens på bakerian her å..så du får d nok på steinkjer å ja...!:)

Gratulerer med overstått dåp. Hadde også dåp i påsken, palmesøndag. Det
var en veldig fin og begivenhetsrik dag. Veldig flott. Men er glad det er overstått og at alt gikk slik det skulle[:D]

kan jeg spørre om hva du/dere ga i dåps gave?? vet ikke hva jeg skal gi jonas.. må få noen ideer[;)]

ORIGINAL: 87alenemamma

kan jeg spørre om hva du/dere ga i dåps gave?? vet ikke hva jeg skal gi jonas.. må få noen ideer[;)]

vi ga han penger vi...så har vi ordnet med konto til han sånn at vi får spare unna litt til han blir STOR....hehehe...
men det er mange foreldre som ikke bruker å gi noe til barnet sitt også, har jeg hørt...

vi ga han penger vi...så har vi ordnet med konto til han sånn at vi får spare unna litt til han blir STOR....hehehe...
men det er mange foreldre som ikke bruker å gi noe til barnet sitt også, har jeg hørt...

tror jeg og ska gi penger... tenkte på noe bolig sparing eller noe sånt....

tror jeg og ska gi penger... tenkte på noe bolig sparing eller noe sånt....

oj...d var ikke dumt...!vi laget en vanlig spare konto vi...

Back
Topp