tvilling38
Elsker forumet
Og jeg har fortalt til mamma og pappa at de skulle bli besteforeldre igjen. Som forventet ble de ikke overlykkelig akkurat. Det er derfor vi har ventet så lenge med å fortelle det. De er jo glad for at det skal komme et barn til, men de er så bekymret for hvordan det skal gå med meg. Så nå blir det travle tider framover med daglige telefoner om hvordan jeg har det[:'(]. Forstår jo at de er bekymret, men det er jammen meg plagsomt at de er det. En liten pause innimellom hadde vært deilig.
Svigermor tok det heldigvis mye bedre da hun fikk vite det for 2 uker siden. Hun bor jo her i nærheten så vi fant ut at det var best å fortelle det til henne før hun kunne se det selv[:D]. Hun bekymrer seg like mye hun, men hun beholder bekymringene sine mer for seg selv.[;)]. Jeg har bare verdens beste svigermor[:D]
Svigermor tok det heldigvis mye bedre da hun fikk vite det for 2 uker siden. Hun bor jo her i nærheten så vi fant ut at det var best å fortelle det til henne før hun kunne se det selv[:D]. Hun bekymrer seg like mye hun, men hun beholder bekymringene sine mer for seg selv.[;)]. Jeg har bare verdens beste svigermor[:D]