Nå er a mor sliiiiten............

nitalita

Gift med forumet
Så sånn er ståa.............

Mandag: Kim dro på jobb halv 8, hjemmat 19.00
Tirsdag: Samme som over og hjemmat 18.00
Onsdag: ----------------- hjemmat 20.00
Idag:---------------------- hjemme 18.00..

Er ikke vant til sånn jeg, har bestandig vært sånn han drar halv 7 og hjemmat 3.

Og med to små er det HEKTISK

Så på toppen av det igjen da, ble jeg jo så på tuppa etter sjefen på butikken ved der vi bor for han var jo så omtenksom og kos når jeg handla der igår[:D][:D] Så er ikke så mye som skal til før følelsene mine løper løpsk om dagen assa[:D] Men holder meg til Kim da[:)]

D e slitsomt ja! Sambo'n min jobbe som anleggsarbeider å jobbe ofte overtid på her tia av åre.. Va bort ei heil uke for litt sia å da va æ heilt gåen!![:o]

Litt gått å høre det er flere i "samme båt"... Selv om jeg ikke unner noen å ha det sånn da[:)]

Men føler meg litt teit som ikke holdt ut denne uka en gang liksom....Men inorra kommer mamma å skal være her i helga, og det blir så kooooooooos[:)]

MAnnen min har de siste par månedene skjeldent vært hjemme før 18:30/ 19:00. Rekker så vidt å se på at jeg gir ungen kveldsmat, og bidrar som regel med å legge ham da. Så jeg er litt sliten jeg også. Nå er han på festival[&o] Men i morgen skal jeg også være med. Har vært litt tungt i det siste, dette her. Og vet ikke im han helt skjønner at det er slitsomt å passe barn. Tror han har inntrykk av at jeg bare shopper eller ser Dr.Phil...

ORIGINAL: goldpen

MAnnen min har de siste par månedene skjeldent vært hjemme før 18:30/ 19:00. Rekker så vidt å se på at jeg gir ungen kveldsmat, og bidrar som regel med å legge ham da. Så jeg er litt sliten jeg også. Nå er han på festival[&o] Men i morgen skal jeg også være med. Har vært litt tungt i det siste, dette her. Og vet ikke im han helt skjønner at det er slitsomt å passe barn. Tror han har inntrykk av at jeg bare shopper eller ser Dr.Phil...

Ja det der assa....skikkelig manne u-ting akurat den der tror jeg!! Men glad i dem fordet[:D][:D]

ORIGINAL: nitalita

ORIGINAL: goldpen

Ja det der assa....skikkelig manne u-ting akurat den der tror jeg!! Men glad i dem fordet[:D][:D]

Det skal sies at han har stått veldig på til familiens beste når han ikke har vært til stede hjemme her da. Han har jo jobba. OG JA, jeg er veldig glad i ham. Ble litt urettferdig fremstilling av ham her nå. Han er egentlig usedvanlig snill og forståelsesfull. Kom bare med en litt sleivete bemerkning her en dag, og den fyrte jeg meg max opp for, kan man si. [:@][:D] 

*kremt'...

Sambo er borte i jobb 3 UKER i strekk... [8|][:D]

ORIGINAL: !lykkepillen©

ORIGINAL: MarcElia

*kremt'...

Sambo er borte i jobb 3 UKER i strekk... [8|][:D]

*kremt, kremt*
Jeg HAR ikke sambo...[8|]

*kremt, kremt, kremt*

De tre ukene sambo er hjemme har jeg TRE barn [:D]

(Nei huff den var urettferdig, han er egentlig sååå flink atte[:)])

Back
Topp