nå e d rett før

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
mini går, i dag tok hu d førsta skritte aleina uten å holda seg, hu har fått super goe balanse hu står uten å holda seg fast å sette seg ner fra stående helt alene uten å holde seg. litt stolt av go jenta mi i dag ja[:D][:D][:D][:D][:D]

så morro!!!
skjønner godt du er stolt ja!!!

d e knall stas, e så kjekke aler i e i nå, d skjer jo noge nytt heila tiå føle eg[:D][:D][:D]

Så gøy (og travelt [8D]). Er veldig gøy med alt som skjer nå altså [:D]

ja blir nok kjempe travelt[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

så morro!!!
skjønner godt du er stolt ja!!!

Sign! Men det blir vel travelt nå da[;)]

Ojj, skal si hun er tidlig ute den lille prinsessa di. [:)][:)] her er vi ikke i nærheten engang!!! Så moro!!!

Oj, hun er tidlig ute altså!!

ja hu e d, føle ishe hu har våre baby så lenge. hu va jo bare 5 mnd når hu begynte å åla å dra seg rundt. men pappen va 9 mnd når han begynte å gå å eg va 10 mnd så hu har jo noge å slekta på[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lille*meg

Så flink[:D] Kan jeg spør om en liten ting? Kortid var første gang hu reiste seg opp på beina? Kor lang tid det tok før hu reiste seg opp til hu slapp seg?[:)]

hu reiste seg opp første gong når hu va nettopp blitt 6 mnd, 1,5 t 2 mnd si hu begynte å sleppa seg.

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

Så flink[:D] Kan jeg spør om en liten ting? Kortid var første gang hu reiste seg opp på beina? Kor lang tid det tok før hu reiste seg opp til hu slapp seg?[:)]

hu reiste seg opp første gong når hu va nettopp blitt 6 mnd, 1,5 t 2 mnd si hu begynte å sleppa seg.

Okay[:D][:D] Her reiste Emil seg opp sånn ca når han var seks- seks og en halv mnd, og han er begynt å ta mer sjangser no, så kanskej det ikke er så lenger til han slepper seg og da[:D][:D]

d e nok møje muligt[:D][:D][:D] e så super kjekt når di begynne å gå, forde om eg har "grua" meg litt t d.

Så flink hun er [:D]
Knerten slipper seg og står litt, men hver gang han ser at vi ser på blir han så stolt at han mister balansen [8D][:D] Går fint inntil møblene da, men håper litt at han venter litt lenger før han bestemmer seg for å gå uten støtte [:)]

ja e jo greit om de vente litt før de begynne å gå, ska jo tiå læra d uansett

Back
Topp