Nå drikker jeg kanelte

Wiccababe

Gift med forumet
og eplejuice her. Har ingen tro på at  noe av det skal sette i gang fødselen lenger. Men varm te kan jo være søvndyssende å kanskje jeg får sove nesten hele natta gjennom i natt. Er så lei av å ha våkenetter, å være drit trøtt på dagen [:@]

Ja, føler med deg... Synes jeg sover mye bedre nå, jeg, enda jeg må opp om natten for å amme.... Nå sover jeg jo godt når jeg først sover[:D]

Ja da har han ikke mange dagene på seg. Onkelen min mener at han ikke kommer før den 17 da. Hakke lyst å vente så lenge, men om det er alternativet så gjør jeg det hehhehe

ORIGINAL: Nikki!

huff! skjønner så godt du er lei!
er så glad jeg er ferdig selv..ikke moro å gå å vente!
Nei, det er ikke noe gøy å vente. I natt gikk jeg på do hver jævla time. Så jeg er så trøtt nå at du ikke aner det en gang [:@] Å nå altså.Ennå jeg har sagt jeg ikke skal stresse det frem så vil jeg gjerne han skal komme ut nå, mor trenger å sove ordentlig før jeg blir totalt utslitt her [:o]

hva er kanelte???

er det godt...jeg er villig til å prøve alt som kan funke...hehe

Det er sånn cinnemon og raisen te fra lipton. Den er veldig god synst jeg, å så tok jeg oppi litt ekstra kanel jeg da, ingenting kan jo være uprøvd selv om jeg har sagt at jeg ikke skal stresse mer hehe. Nå skal jeg opp på butikken å få kjøpt kanelstenger, tror det smaker bedre enn om når jeg har oppi kanelpulver liksom.

hmm gjett om eg ska ut å kjøpe det i morgen da...hehe
gått tom for bringebærblad te også...

Back
Topp