Nå drar jeg til UL!

sjøhest

Glad i forumet
Sitter her og er dritnervøs, vet ikke helt hvorfor. Tusen sommerfugler i magen. Skal være der kvart over 1. Så nå er alle informerte om det :P Kryss fingrene for et friskt lite knøtt!

Lykke til, har allerede vært og fått sett spiren 2 ganger.. Det er helt utrolig og få se det bankende hjerte[:)][:)][:)]

Krysser alt jeg kan krysse for deg[:)]

Lykke til og husk å oppdatere oss etterpå[:D]

Så spennende:) Det kommer til å gå så fint og du kommer til å få se et hjerte som banker som bare det:) Gleder meg til oppdatering:)

Tenk, nå ligger du å ser den lille på en skjerm,he he[:D]
Satser på gode nyheter når du er tilbake[:D]

lykke til, det går så fint så[:)]
alltid beroligende og få se den lille....

Masse lykke til, tvi tvi for bankende hjerte [:D]

var på ul idag j og, veldig spesielt og stas![:)]

Alt var fint! Hjertet slo og jeg ble satt 6 dager tilbake. Men men. :D

Bebisen er altså mellom kryssene, men det skjønte dere sikkert ;)

gratulerer så mye med ul... Søte lille babyen <3

Herlig!! [:D]

Så lenge det ER noe der inne og at hjertet banker så gjør det ikke noe å bli satt litt tilbake da[:)] Selv om jeg selvsagt skjønner at det er litt kjipt det og.. plutselig har den vokst masse til neste gang igjen, og da kanskje du blir satt litt fram igjen[;)]

ååw[:D] for en nydelig liten spire! så bra at alt var i orden, det er så godt å få høre det. fikk selv høre det i går[:D] gjør jo ingenting å bli satt tilbake litt, men er jo ikke sikkert enda.. kan godt henne du blir satt frem igjen på den ordinære ul [:)] eg ble selv satt tilbake 2dager.. [8D]

Ja, var fantastisk å se! Mest fantastisk nå etterpå egentlig, når vi har fått sett på bildet i fred og klemt og knist og ledd! hehe. Klarte ikke å slappe av mens jeg lå der, kjentes ut som jeg skulle tisse på meg hele tia, så tenkte mest på å unngå det :P Men en veldig fin opplevelse likevel!

åh gratulerer så masse!
hørtes ut som en fin opplevelse og d er BRA!!

jeg var og til ul idag og hadde ikke no fin opplevelse...har skrevet et innlegg på det, men f.eks bilde, nei det kunne jeg ikke få....håpløst.

jaja, glad på dine vegne da[:D]

Så flott at hjeret banket! Da får en bare ta at man blir satt tilbake. Kan jo hende du blir satt fram igjen ved ord. UL;).

Back
Topp