Nå burde vel snart denne mensen komme?!?

Lykkeliten85

Betatt av forumet
Nå begynner jeg å bli litt bekymret... har ikke nattammet på 4mnder. 6mnder siden fødsel nå. Og ingen mens.

Stresser litt med at jeg ikke får en bekreftelse på at jeg ikke er gravid.
Nå er vi vell og merke ikke så aktive enda (har vært treg fra min side, å komme i gang etter fødselen, og anspenner meg enda.)
Men det skal jo ikke mer til, enn 1 fulltreffer helle da:p

Men jeg synes jo snart den burde dukket opp?

Hvordan er det med dere?
 
Hei.

Jeg fødte for over 7 måneder siden, fortsatt ingen mens.

Det har ingenting med amming å gjøre.

Noen før mens allerede etter noen uker, mens andre får den ikke tilbake før etter et par år (sistnevnte er det flere av i min vennegjeng).

Er du usikker på om du er gravid så kan du jo ta en test.
 
Såpass, ja?

Jeg klarer ikke å huske når den kom tilbake 1. gang. 2. gang satte jeg i spiral rett etterpå.
Tok en test for en god stund siden. Men jeg kan ikke holde på å teste meg hele tiden. Sansynligheten er jo minimal. Men det er bare noe med å få den bekreftelsen...
Når jeg hadde spiral var jeg jo safe. Denne gang begynte jeg på minispillene. Men jeg glemte de i hytt og ver, og droppet de til slutt. Siden "aktiviteten" ikke var så stor:p Vi var heller forsiktige. Men nå har jeg startet på de igjen...
Blir gal av å gå å tenke "tenk vist" :nailbiting:
 
Sniker..
Jeg fikk den ikke tilbake før 1,5 år etter fødsel. Gikk på minipiller frem til jeg sluttet å amme etter ca.9 måneder. Gikk da over på vanlige p-piller..
 
Trodde jeg fikk mensen for ett par uker siden, men det var visst bare fordi jeg hadde trent og dermed blødd litt. Ikke noe mensen her enda snart 7 mnd etter fødsel
 
Jeg satte inn pstav 6 uker etter fødsel, fikk da en blødning og trodde mensen var tilbake, men fikk den ikke igjen før nå (7 og en halv måned siden fødsel). ;-) Jeg har nesten ikke ammet i det heletatt.
 
Ikke fått den tilbake enda, 7 mnd og 6 dager siden fødsel :)
Jeg fikk dog satt inn en hormonspiral 4 mnd etter fødsel, kan jo håpe den fortsatt holder seg borte pga den :p
 
Har ikke fått den tilbake enda.. 8 mnd og litt, satt inn kobberspiral 7uker etter fødselen.
 
Back
Topp