nå blir..

t.t.h.

Elsker forumet
jeg snart gal[:@][:@][:@]7 dager siden jeg skulle hatt tr[:@][:@][:@]herregud så utolmodig jeg er nå, føler at ingeting går våres vei. fikk nettopp vite at venninne nr 3 skal ha baby,åååååååååå syns det er så urettferdig[:@][:@][:@]sorry litt klaging fra meg[&o][&o][&o]måtte bare få det ut[&o][&o][&o]

en god og varm klem til deg! det er ikke lett.

Off sånne nyhetar frå venninder når du sjølv berre går og ventar på TR er ikkje kjekt å få! Klart ein er glad på deirans vegne, men ein får det berre meir rett i fleisen kor urettferdig denne verdenen er! Satsar på du snart er i gang med fryseforsøk! Eg har sjølv 3 venninder som er gravid rundt meg no. Og alle tre har barn frå før på naturlig vis..  

Hvorfor kan ikke bare TR komme når man vil at den skal komme[:@][:@][:@] Håper den innfinner seg snart[:)][:)] Sender over masse trøsteklemmer[:)][:)][:)]

takk takk jenter[;)][;)]venter forsatt på tr[&:][&:]håper snart hu kommer[;)][;)]

ORIGINAL: TigerLilli

Forstår din fustrasjon, håper du slipper å vente så lenge!
[:)]

Skjønner bare så alt for godt din frustrasjon!!![:o][:(]
Er helt forferdelig å være i vår situasjon, og ingen som ikke har vært i den selv kan skjønne det fullt ut hvordan det er å gå og håpe syklus etter syklus på om ting skal klaffe denne gangen. Man regner ut nårtid den eventuelle babyen vil komme, og så kommer de som blir kjempelett gravide å svinser fint forbi med magene sine og ANER ikke egentlig hvor heldige de er.Også har man selvfølgelig disse "velmenende" koselige nære rundt seg som hele tiden påpasser å kommentere om ikke dere snart skal bli gravide...[:@][:@] ja akkurat som om det er SÅ lett!!!grrrr[:'(]

diddle: helt sant det du skriver[;)][;)]er jo glad på veninnen mine sine vegne,men syns heller ikke det er så veldig greit,tror jeg har blitt litt ego og da får jeg fort dårlig samvitighet[&o][&o]

Back
Topp