Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har nemlig funnet ut nå nettopp (mens jeg lå å ikke fikk sove) at jeg gjerne har lyst å jobbe i SFO eller lignende. Jeg elsker barn!!
Har aldri klart å bestemme meg for hva jeg vil jobbe med..Men nå er altså saken klar! Jippiiiii!!! Noen andre her som jobber i SFO?
Ja nå er jeg skikkelig stolt av meg selv! Er så gira at dere aner det ikke![:D]
Har liksom sett for meg at jeg aldri skulle få meg no utdannelse siden jeg ikke hadde snøring på hva jeg ville bli.. Men nå blir det lysere tider![:D][:D]
Jeg jobber i barnehage... og trives veldig godt med det! Men SFO er nok fint det også!! Lønner seg sikkert å ta barne og ungdomsarbeider eller hva med førskole/lærerskolen?? [;)]
lykke til med valget! [;)]
Ja, var det jeg regnet med! Skal se om jeg er så heldig å får meg en slik jobb etter permisjon, for så å begynne skole etter hvert. Jeg har uheldigvis ett fag igjen på videregående..(dumme veiledere som ikke kan jobben sin). Jeg har visst tatt en uvanlig vei i videregående skole, så det var ikke så lett å finne ut hva som skulle til for at jeg skulle få studiekompetanse. Er så lei skole og dritt etter mye tull.. [:'(][:'(]
Ja nå kan dere tro at mamman min ble glad ja.. hun har jo maset i evigheter ang. skolegangen min, så hun var nok letta over at jeg har tatt till vettet[:D]
Jeg er lærer jeg! Så det er litt i samme gate. Og vi trenger noen unge, positive mennesker inn i SFO, så det er sikkert midt i blinken for deg! Prøv om du kan få deg et vikariat eller noe på SFO, for da får du prøvd ut om dette er det du vil! Det finnes sikkert noen ledige jobber rundt omkring...vet i allefall at det er sånn i Oslo.
Vet du..jeg tenkte kanskje å jobbe litt først, men tror jeg hiver meg på skolebenken fra høsten av.. Noen som vet hvordan det er med skolegang når man har barn..med penger og sånt..
jo vist er det artig ,men det er slitsomt oxo. jobbet på sfo på skolen til sønnen min,det var jo stas for han vettu[:D]det gikk i ett. men det er kjekt oxo
Greit å finne ut hva man ønsker og vil![;)]
Har bare vært utplassert i Sfo,og synes det var moro og tøft- skulle egentlig tatt barne-og ungdomsarbeider...Men kutta ut skolen da jeg var lei,og så har det jo blitt noen barn etterpå!
Så nå i dag er jeg igrunn glad for å ikke være utdanna i samme gren som jeg får mer enn nok av hjemme...
Er jo smak og behag,så ønsker du det- STÅ PÅ!!![:D]
Masse lykke til,må jo søke nå i mars om du vil rett på skolen.
Ja, jeg jeg får henge i å undersøke ang.stipend osv.. må jo ha pængshit..[:D] Får ta meg en runde på mandag.. Trodde ikke jeg skulle bli så gira pga skolegang..hehe, men dette kan jo bli morro[:D]
Gi oss en oppdatering her inne da,på hva en kan få og slikt med små barn under skolegang![;)]
Mulig det er flere med skoletanker...
Nok en gang,masse lykke til!!![:)]