Nå blir jeg nervøs :(

Bergensmamma35

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Var og tisset nettopp.. Når jeg tørket meg var det brun utflod på papiret... Har hatt litt stikninger i underlivet siste uken. Redd jeg er iferd med å miste hadde ingenting sånn med førstemann...

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei nei nei nei nei nei ikke du også :( :( :( Legg deg ned slapp av hvis der kommer mer så ting legen første ting i morgen når di våkner. Unner ingen å gå å gruble å grue seg!!

Men vi må tenke positivt :D dette skal gå bra krysser fingerne for at det bare er noe rusk i systemet som har brukt litt tid på å komme ut!

Det er vanlig å ha små blødninger i begynnelsen av svangerskapet og mange opplever nettopp dette - men dersom blødningene blir kraftige, er smertefulle eller ikke stanser hadde jeg kontaktet lege som mest sannsynlig henviser deg til tidlig UL - egentlig hadde nok jeg kontaktet legen uansett, det er jo greit å vite at alt står bra til :-)

Skjønner at du blir redd :( Men det trenger ikke å bety at du mister. Ring legen i morgen og be om en henvisning til UL?

uff. håper det ikke er noen ting .- Ring legen å spør om å få time til ul ?

mange klemmer

Tusen for gode ord jenter ❤️ tenker jeg ringer legen i morgen uansett for å få sjekket. Har jo bare grått og grått siste timene håper virkelig ikke det er noe gale.. Usj!

Håper alt er vel med spiren din!

Back
Topp