Nå blir det kjekt her inne! :D

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Ikke misforstå, jeg synes det er kjempegøy å være her inne allerede..

Men om 6 dager så kan de første junimammaene juble over å være 12 uker! Da er det igang. Hver påfølgende dag etter dette kan nye junidamer juble!! :D

Hver dag blir en fest! :) TJOHEI!

Kanskje vi skal lage en oppropstråd for de som er kommet til 12 uker? :) Har sett dette på andre termingrupper.

Å ja! Tiden har egentlig gått veldig fort synes jeg, men med 2 andre barn og jobb så har jeg jo litt å henge fingrene i også:) håper tiden framover går like fort også, bare 2 uker igjen nå så er jeg ved de magiske 12:)

Ikke misforstå, jeg synes det er kjempegøy å være her inne allerede..

Men om 6 dager så kan de første junimammaene juble over å være 12 uker! Da er det igang. Hver påfølgende dag etter dette kan nye junidamer juble!! :D

Hver dag blir en fest! :) TJOHEI!

Kanskje vi skal lage en oppropstråd for de som er kommet til 12 uker? :) Har sett dette på andre termingrupper.

Jaa det blir gøy :D Kjempe god ide å lage en oppropstråd :D

Sent from my iPhone using BV Forum

5 laaaaaaaaaaaange uker igjen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

D hørtes koselig ut, er jo noe litt magisk med de 12 ukene:-) Da kan vi rope hurra hver dag i en måned etterhvert som alle junimammaene kommer til 12 uker, gjør noe med humøret det:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Synes det høres kjempe kjekt ut :) Skal bli godt å endelig kunne juble for de magiske 12 ukene - bare 8 dager igjen til jeg kan rope HURRA :D

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Last edited:
Da ser det ut som det er VÅR tur! :) :) I dag er alle i mai kommet til 12 uker. I allefall som jeg klarer å finne ut.

I morgen er det de med termin 1. juni sin tur! :D :D Siden ingen har gjort det enda, tar jeg på meg det ærefulle oppdraget å opprette en tråd for å juble over 12 uker!

Back
Topp