Nå ble jeg litt redd...

Ellu

Elsker forumet
Gikk for å legge med nedpå istad. Syntes magen var veldig hard og øm, men tenkte ikke noe omer over det. Etter ca. en time i senga, fikk jeg skikkelig vondt i ryggen og det strålte nedover i beina. Skulle snu meg i senga og da hogg det til i magen og den var kjempehard! Måtte komme meg opp og gikk på do, tenkte at det kanskje var mageknip. Men der kunne jeg ikke sitte og da jeg reiste meg opp hogg det til i siden, akkurat som om noen stakk en kniv i siden...
Gikk ut i stua og satte meg ned på kne, ble uvel, begynte å fryse, svette, kvalm og måtte puste meg gjennom. Det hele varte kanskje i 5 minutter. Nå er det gått en halvtime og har ikke kjent noe mer.

Ble plutselig veldig redd for at det skulle starte nå.... Mannen er ikke hjemme, han er halvannen time unna på jobb. Det er hans siste arbeidsdag i morgen, så jeg håper at hun kan holde seg inne til da.

uff da.. er liksom ikke lett å vite hva det var heller.. håper hun holder seg inne til mannen din er hjemme da:)

Nei, ikke sant...Hva var DET for no liksom??? Er fremdeles litt uvel og kjenner det stikker i siden (der det kanskje ligger noen nerver i klemme??), fryser litt. Ble forresten gruelig tørst.
Når jeg lå der i senga tenkte jeg at nå har jeg rier, men det var det jo ikke....??

Usj da!
Det hørtes ikke mye godt ut! Hvilken side var det da?
Kanskje du bør ringe og førhøre deg om hva det kan være?

ORIGINAL: Lindus82

Usj da!

Nei, det var kjempevondt og er fremdeles litt vondt. Venstre side, akkurat samme side som sist gang jeg fikk det og det var på mandag....

jøss.. høres rart ut... ingen glupe svar å komme med dessverre[8|]

Ringer dere legen eller direkte til føden når dere lurer på noe? Jeg har ringt til føden, for jeg føler at de på legekontoret ikke kan gi deg noe svar... Jeg går ikke til noen jordmor denne gangen.

ville også ringt føden nå som du er så langt på vei..

Jeg har ringt føden jeg når det har vært noe. Var inn og ut der i over en mnd fra før jul til ut i januar. Tissa blod på julaften kl. 9 på kvelden.. hvor henvnder man seg da liksom. Alt er bra da. Men ble aldri helt klok på hva det var. De mente jeg hadde urinveisinfeksjon, men etter 4 antbiotika kurer som funka sånn passe, var det ingen som ble no klok på det. Og så gikk det over.
Dette ble mye greier, men poenget mitt var: Bare ring føden hvis du lurer på noe. Jeg følte at jeg masa veldig på dem, men ble veldig godt mottatt hver gang :)

ORIGINAL: Lindus82

Usj da!

sånn hadde jeg det på søndag når masriene kom[&:].. får håpe da at det går så lang tid mellom hvis det er starten på noe. slik at mannen din kommer seg hjem i allefall.

Back
Topp