Ellu
Elsker forumet
Gikk for å legge med nedpå istad. Syntes magen var veldig hard og øm, men tenkte ikke noe omer over det. Etter ca. en time i senga, fikk jeg skikkelig vondt i ryggen og det strålte nedover i beina. Skulle snu meg i senga og da hogg det til i magen og den var kjempehard! Måtte komme meg opp og gikk på do, tenkte at det kanskje var mageknip. Men der kunne jeg ikke sitte og da jeg reiste meg opp hogg det til i siden, akkurat som om noen stakk en kniv i siden...
Gikk ut i stua og satte meg ned på kne, ble uvel, begynte å fryse, svette, kvalm og måtte puste meg gjennom. Det hele varte kanskje i 5 minutter. Nå er det gått en halvtime og har ikke kjent noe mer.
Ble plutselig veldig redd for at det skulle starte nå.... Mannen er ikke hjemme, han er halvannen time unna på jobb. Det er hans siste arbeidsdag i morgen, så jeg håper at hun kan holde seg inne til da.
Gikk ut i stua og satte meg ned på kne, ble uvel, begynte å fryse, svette, kvalm og måtte puste meg gjennom. Det hele varte kanskje i 5 minutter. Nå er det gått en halvtime og har ikke kjent noe mer.
Ble plutselig veldig redd for at det skulle starte nå.... Mannen er ikke hjemme, han er halvannen time unna på jobb. Det er hans siste arbeidsdag i morgen, så jeg håper at hun kan holde seg inne til da.