Nå ble jeg bekymret

Angelicka

Forumet er livet
Satte inn Cyclogesten nå, og når jeg tørket meg etterpå kom det ut lyserosa utflod[&o] Vet at det kan være vanlig å blø litt i begynnelsen, og det kan jo være at det er en av eggene som vil ut. Men nå kommer jeg vel til å gå på do tuuuusen ganger i dag tenker jeg meg! Noen som har noen beroligende ord, eller kan fortelle hvordan en SA forløper seg?

Uff ja det er ekkelt med ein gong utfloden har farge. Men det er jo som du seier veldig vanlig, pluss at progesteronen ofte gjer slimhinnene såre. Håpa det ikkje kjem meir då, så du slepp å væra bekymra.

Dette skal nok gå bra[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Uff ja det er ekkelt med ein gong utfloden har farge. Men det er jo som du seier veldig vanlig, pluss at progesteronen ofte gjer slimhinnene såre. Håpa det ikkje kjem meir då, så du slepp å væra bekymra.

Dette skal nok gå bra[:)]

Åååh, så da kan det være at det er slimhinnene som er såre? Man vil ikke være bekymret, men man blir jo bekymret med en gang! Det kom litt blod på papiret i går og, men da hadde jeg netopp klippet neglene, og tror jeg kom borti og rispet litt inni der[;)]
Håper jeg slipper mer rosa, for det blir litt uhyggelig med en gang!

Slapp av vennen,er normalt å reagere med litt blod og slim av medisinene[:)] Hadde små blødninger helt til jeg slutta med Crinone jeg[;)]

ORIGINAL: GT Sara

Slapp av vennen,er normalt å reagere med litt blod og slim av medisinene[:)] Hadde små blødninger helt til jeg slutta med Crinone jeg[;)]

Det var godt å høre! Kommer noen snikende tanker enten man vil eller ei[8D] I hvert fall når man har prøvd så lenge og endelig fått det til!

Det er nok ingenting å bekymre seg for.
Som de andre sier er jo det en vanlig bivirknin av medisinene.

Det går nok så bra vennen[:)]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: GT Sara

Det var godt å høre! Kommer noen snikende tanker enten man vil eller ei[8D] I hvert fall når man har prøvd så lenge og endelig fått det til!

Forstår deg godt! Trodde alt håp var ute jeg også da jeg blødde og hadde helt slått fra meg at jeg kunne være gravid. Man blir fort bekymra og redd i sånn prosess[&o]  Dette skal gå bra for dere[;)]

Takk for gode ord jenter! Det har jo heldigvis ikke kommet mer, så da kan jeg nok slappe av[:)]

ORIGINAL: kate

Det er nok ingenting å bekymre seg for.
Som de andre sier er jo det en vanlig bivirknin av medisinene.

Det går nok så bra vennen[:)]

Signerer kate her.

Jeg hadde lysrosa utflod så og si hele tiden mens jeg brukte crinone på grunn av såre slimhinner, så det er nok ikke noe farlig. Blødde til og med ganske så ordentlig i uke 6, og gravid er jeg fortsatt [:D]

Hehe, men daaa er jeg heeeelt rolig igjen[8D] Nå gleder jeg meg bare en hel haug til UL!!!

Back
Topp