"Nå begynner vi å vente"....

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Er en kommentar jeg kjenner irriterer meg! Dere begynner å vente, hva tror dere jeg gjør?? Mærker at jeg kan komme med litt krasse kommentarer tilbake..
Og å få spm om hvordan det går flere gang for dag er også noe som irriterer meg, blir rett og slett i dårlig humør av det..:P
Har 8 dager igjen til termin, så håper virkelig at jeg slipper å gå over termin....
Det var dagens utblåsning:P
Flere som har det slik?

Jaaa ! Blir så grinete ! En ting er at bestemor ringer meg 2-3 ganger i uka, men vi snakker om andre ting også.. Jeg ligger jo bare på soffan dagen lang, siden jeg ikke greier å gjøre noe.. Får sikkert mellom 5 og 10 meldinger på facebook og noen telefoner hver dag og alle spørr det samme.. begynner du å bli lei nå eller? er du klar for å bli ferdig nå? Gleder du deg til å møte babyen? Ja så klart ! Jeg er DRIIIITT lei av å ligge på soffan dagen lang uten å greie å gjøre annet enn å lage meg mat og gå på do! Har vært sykemeldt siden midten av november, og det var ikke noe problemer så lenge jeg orket å komme meg utenfor døra å få frisk luft og gå meg en tur, men nå hovner beina opp så fort at jeg ikke orker det heller lengre! Jeg skulle gjerne møtt sønn min i dag om jeg fikk bestemme! :D

Sniker fra januar ;) bare for å melde min medfølelse ;) jeg nektet å gå på butikken på slutten ;) lite sted, så fikk jo kommentarer og spørsmål fra alle jeg møtte. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

JA! Off jeg er så lei alt sammen, og kommentarene til folk gjør at jeg får lyst å snappe helt.
Synes det er koselig at folk bryr seg, men i stedet for å hjelpe den høygravide som er møkklei av å ikke engang kunne knyte sine egne skolisser, så bare spør de om noe er på gang snart.
Like før jeg graver meg ned under dyna i fullstendig protest og isolasjon til ungen kommer!

Haha merker jeg er biiiittelitt amper ja hehe...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Veit ikke om jeg har for lenge til termin eller bare har vært heldig for har sluppet unna så langt :-P
Men sender min dypeste medfølelse til dere og stygge tanker til alle som maser!

Lei ja?! Helsikken! Åååå nei nå måde snart føde, du kan ikke bli større enn det der!! Lei? Er det tungt?
Neida, for all del, går bare å bærer på over 20 kilo ekstra, og eg har no hatt bekkenproblener siden uke 19, så det går forsåvidt greit!! NEI DET ER DRIT TUNGT OG EG VIL BARE FØDE!!
Gaaaaad!!! :p

Godt å høre at det ikke bare er meg:P
Håper vi slipper å kjenne på det så veldig mye lengre:)

Jaaa ! Blir så grinete ! En ting er at bestemor ringer meg 2-3 ganger i uka, men vi snakker om andre ting også.. Jeg ligger jo bare på soffan dagen lang, siden jeg ikke greier å gjøre noe.. Får sikkert mellom 5 og 10 meldinger på facebook og noen telefoner hver dag og alle spørr det samme.. begynner du å bli lei nå eller? er du klar for å bli ferdig nå? Gleder du deg til å møte babyen? Ja så klart ! Jeg er DRIIIITT lei av å ligge på soffan dagen lang uten å greie å gjøre annet enn å lage meg mat og gå på do! Har vært sykemeldt siden midten av november, og det var ikke noe problemer så lenge jeg orket å komme meg utenfor døra å få frisk luft og gå meg en tur, men nå hovner beina opp så fort at jeg ikke orker det heller lengre! Jeg skulle gjerne møtt sønn min i dag om jeg fikk bestemme! :D

Samme her, sykemeldt like lenge!
Hadde vonde bekken/lyskesmerter som gjorde meg sykemeldt, klarte såvidt gå 300 meter rundt i nabolaget før det var så vondt at sambo måtte dra meg hjem, og kynnerne tok overhånd!
Og nå når dette endelig har sluppet litt taket, så er det vondt å ligge (så søvn er det dårlig med) og jeg også blir kjempe hoven i beina, får helt elefant-tendenser...:P

Nå for tiden er jeg stolt bare jeg klarer å sette på en maskin med skittentøy og lage halve middagen klar til sambo kommer hjem fra jobb:P Og da trenger jeg en lang pause, haha.

Har ikke opplevd noen form for masing, og jeg har bare 2 uker og 2 dager igjen til termin.

Har ikke opplevd masing enda, men er "bare" 36uker jeg da:p..
Ble passelig lei masinga sist, da jeg gikk et par uker på overtid, å folk spurte heeele tida om noe var på gang osv.. Men kan jo hende alle tenker at jeg går over nå også, å ikke vil plage meg med for mye spørsmål nå;)..

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Tettheten av folk som sier sånn er heldig vis ikke så stor rundt meg :)
Naboer o.l. er liksom greit, for de regner jeg ikke med at har helt oversikt over akuratt når termin er o.l.
Men når familie begynner å "mase"... da eksisterer ikke noen form for tålmodighet hos meg ;)

Ingen har spurt meg om det enda, sikkert fordi "alle" mener jeg er så ffyktelig "liten" enda...
Jeg føler meg som et enormt berg, der magen kommer 5 minutter før resten av meg inn
døra, men det er jeg visst alene om å synes... :confused:

De fleste som spør, spør om jeg har det greit og når jeg går i permisjon. år de får vite
at det har jeg allerede begynt med, og at det bare er få uker igjen, får jeg som oftest et
sjokkert ansiktsuttrykk tilbake, etterfulgt av "næææ, men du ser jo ikke SÅ svær ut" :D
haha folk er rare :D

Kan dog godt sette meg inn i at det er kjipt med kommentarer, fikk mye av det med storebror!
Slitsomt at folk bare mååå gni det inn. Begynn å svare: "jo takk, jeg har til salt i såret, du trenger ikke fylle på"! ;)

Men en ting som er irriterende er at alle spør hvordan formen er, så forventer de et slik "jo takk, bare bra", blir ukomfortable hvis du sier noe annet. Hvorfor gidder de da å spørre hvis de ikke bryr seg om svaret?

Ja, den har jeg også opplevd Chamonix!! Så da begynte jeg å svare: "det er nok det
beste å svare bare bra, for alle detaljene regner jeg med du ikke har tid til" ;)

pleier å svare "sånn passe" uten å utdype mer. Gidder ikke snakke om graviditeten, har vært lei av det samtaleemnet i 5 mnd nå.. unntatt med mine venninner som allerede har barn. Andre ser jo på dette gjennom rosa brilleglass.
Eneste som maser litt her er svigermor, men ikke mer enn vanlig (bare mer slitsomt enn vanlig fordi JEG er sliten). Hun er tytakråke til vanlig også :P...

Ja, den har jeg også opplevd Chamonix!! Så da begynte jeg å svare: "det er nok det
beste å svare bare bra, for alle detaljene regner jeg med du ikke har tid til" ;)

Ja bruker også bare å svare like overfladisk som spørsmålet egentlig er, selvfølgelig avhengig av hvem som spør :-P

Det virker som folk rundt meg er mere lei av å vente, opptatt av termin etc enn det jeg er. Prøver å ikke å ha så mye fokus på det jeg. Men alle spør om når termin er, om jeg er lei etc ja.. Er ikke annet å spørre om vel ;)

jeg har en del vondt svarer jeg.. Tror de ser nokså tydelig at jeg ikke er best i form.. De kjenningene jeg drøser med i butikken til vanlig sier: Ja du var ikke bedre enn du måtte i dag heller.. (det har jo vært sant også for de dagene har jeg akkurat vært god nok til en tur ut) men vi har en nokså rett frem og ærlig tone til vanlig også.. Nei spør du dumt får du dumme svar her i gården.. sånn overfladiskt chittchat gidder jeg ikke, for det ligger ikke noe omtanke bak engang.. Men jo det finnes ganske mye annet å snakke om..

Her har både noen familiemedlemmer og de på jobben fått det for seg at jeg har termin nå, og ikke om en mnd:p Jobber på et senter og hun som driver ene kaféen smilte så pent i dag og sa: Ja nå har du ikke lenge igjen! 1 mnd minst, var svaret hun fikk:p

Back
Topp