nå begynner tankene mine

leia81

Glad i forumet
nå er det lissom 2 dager til ul.... da begynner jeg å tenke: tenk om det ikke er no liv der, tenk om det livet jeg har kjent i magen min bare er innbillning, tenk om jheg egentlig aldri har vært gravid, dette er bare innbilt..... er rart med alle de tankene.... enda jeg vet jo det bare er mitt hode som tenker, alt er jo helt sikkert bra med den lille... men sånne tanker har jeg nå hatt ved alle 3 svangerskapene mine. men merker jo foorskjell når man leser om MA hele tiden. var faktisk ikke så stort fokus på sånt for 7 år siden nåe jeg gikk gravid med den 1 jenta mi. så er vel det som ligger i unnerbevistheten og gnager alt man har legst om MA osv.... [:-] denne ble litt lang og kjedelig, men måtte bare få det ut, alle bare rister på hodet av meg når jeg begynner... men alle er forskjellig og frykter forskjellige ting.... [:)]

ja vet, men er bare tankene som lurer meg [;)] jeg vet jo det er liv der inne, har jo hørt hjertet og kjenner jo mini nesten hver dag [:)] men alt går nok bra ja

Folk som bare rister på hodet av oss er dumme :p Du er ikke alene, jeg er sånn selv, og oxo hørt fler a mine venninner snakke om det. Man blir bekymret . . Man gleder seg veldig til å se lille nurket samtidig er det en skremmende følelse for du vet ikke hva som venter deg. Jeg skal på UL i morra, krysser fingre for både deg og meg :)

krysser fingrene for deg [;)] og gleder meg til oppdatering i morgen [:D]

Jeg skjønner hvordan du har det... jeg føler at jeg er hakket værre egentlig for jeg har vært på ul 2 ganger (senest i uke 13) og jeg er veldig redd for at det 1. ikke skal være noe inni der (noe jeg egentlig vet det er) eller 2. ikke er noe liv inni der lenger :(

2uker igjen til ul så jeg biter sammen og prøver å vente tålmodig...

Det går nok kjempe fint på ul :) håper du får slappe av etterpå :)

Jeg hadde AKKURAT samme tankene før jeg var på ordinær UL 24 mars.

Jeg klarte ikke å gle meg i det hele tatt omtrent, var SÅ redd for at ALT skulle være innbilt.

Hjernen vår er jammen merkelig slik ja, du skal se at alt er bra med nurket i magen din.

Masse klemmer!

Back
Topp