Nå begynner jeg nesten å lure her.....

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Fikk sånn plutselig en følelse over at noe er på gang. Små tak i ryggen som jeg kjente kvelden før jeg fødte sist. Men det er jo 5 uker til terminen og mannen dro på jobb i Nordsjøen i dag. Håper inderlig bare det er kroppen som lurer meg, ikke lysten på en tur til St.Olav alene (3 timer hjemmefra). Får nok finne senga og håpe at jeg er like gravid i morgen tidlig.

Oi! Har du ingen som kan være hos det i tilfelle noe skjer da? Er de kraftige? Får håpe lillegullet holder seg inne:)

Fikk sånn plutselig en følelse over at noe er på gang. Små tak i ryggen som jeg kjente kvelden før jeg fødte sist. Men det er jo 5 uker til terminen og mannen dro på jobb i Nordsjøen i dag. Håper inderlig bare det er kroppen som lurer meg, ikke lysten på en tur til St.Olav alene (3 timer hjemmefra). Får nok finne senga og håpe at jeg er like gravid i morgen tidlig.
Vi har termin samtidigt, och ikväll har jag också känt extrem nerpressa och riktiga tag nederst i magen. Jag har packat skukhus bagen nu ikväll i tillfälle... Jag tycker de e liiiite tidigt för oss att gå nu, 5 veckor för tidigt. Men men:) får se vad som sker. Hoppas den lille stannar inne tills din man är tillbaka :)

Har ei venninne som skal være barnevakt for 3 åringen når ting skjer. Vi snakket faktisk om det før i dag at om fødselen starter så betaler jeg henne fri fra jobben så hun blir med meg, så får heller mannen hennes passe 3 åringen;)

Godt det roet seg, best å ha mannen med seg på fødsel! :)

Back
Topp