Nå begynner jeg å bli litt lei...

Lilli^^

Flørter med forumet
Heiii!

Nå er jeg så lei, i nesten 2 uker nå har jeg kastet opp eller brekket meg! det blir ikke bedre. Jeg lurer på om jeg skal stikke innom legen å høre med ham om det er noe jeg kan gjøre, slik at jeg i det hele tatt klarer få i meg noe mat, uten at jeg ligger på do å brekker meg...

Håpe dette snart går over...

Uff, god bedring. Har du prøvd akupressur-armbånd? Fås kjøpt på apotek og helsekost. Mange jordmødre anbefaler dette mot svangerskapskvalme.

Uff.., de sier at det går over for de fleste etter 3 mnd., det er kanskje ikke så motiverende akkurat nå.. :p
Masse god bedring, og håper det går over snart!=)

Gå til legen så får du kvamestillende..... Afipran.... Lykke til.

Huff.. Det høtest helt forferdelig ut. Pass på at du får i deg rikelig med drkke. Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme med nr 2 og jeg gikk afripran og postafen for det som jeg tok samtidig:) Det hjalp itt.

Huff! Jeg hadde det på samme måte sist svangerskap. Jeg prøvde alt, absolutt alt i vill desperasjon. Siste utvei var å prøve akupunktur og det var det virkelig stor hjelp i. Det tok ikke bort kvalmen fullstendig, men gjorde at jeg klarte å leve litt mer normalt. Absolutt å anbefale:)

Samme her! :) meg har kjøpt ingefær kapsler på apoteket og har noe bra effekt av det!! :) er gjerne vert å prøve? Jeg spurte legen min og d var ok å ta.

For meg hjalp slike sea-band, akupressur-bånd, siste gang!
og så drakk jeg en 'te' av ingefær sitron og honning...
Men det er ikke noe moro!
Håper det gir seg snart!!

Dette er fælt og vi må få lov å syntes synd på oss
selv;) lå en uke med kvalme, kastet opp siden torsdag.
igår kastet jeg opp hver halvtime fra morgen til natt,
huff:( orker ingenting.. Har lyst til å drikke en bøtte vann!!
Afipran, seaband eller postafen virker dårlig på meg:(

Damer ro dere ned litt. alt dette skal over om litt...HÅPER JEG...det er det ordene som sa til meg selv i det siste uker:-) Virkelig dette er blagsom. Dette er ikke riktig tid i året å vare SÅNN på. :-(

Er også utrolig kvalm, har vert ekstremt denne gang. får prøve meg på denne ingefær teen tror jeg. Jobber med små barn og fungerer dårlig med bleieskift og kvalme....!!!!! har på en måte vært "heldig" de siste dagene, hatt en datter som har vært syk siden torsdag så jeg har vært hjemme. Godt å få et avbrekk.

Back
Topp