Nå begynner jeg å "angre"

Anita89

Elsker forumet
Hehe, jeg er så trett å sliten og orker ingenting:P Begynner å tenke hvorfor jeg vil dette:P Men blir nok bedre når en begynner å se magen vokse og begynner å kjenne liv. Gleder meg veldig til det :)

Huff, det hørtes forferdelig slitsomt ut å kaste opp over så lang tid!! Jeg har ikke fått noen morgenkvalme enda, og krysser fingrene for at det holder seg sånn!! Kjenner jeg er veldig sliten og trøtt om dagen, men holder jo ut. Kan jo ikke si til noen på jobb og sånn hvorfor jeg er sliten enda, så sier bare jeg er litt trøtt fordi jeg sov dårlig. Men når jeg kommer hjem er det rett på sofaen. Trente etter jobb i går, og da var jeg helt ferdig da jeg kom hjem!!

Men det er jo absolutt verdt det når vi sitter med et lite gull i armene våre om ca 8 måneder!!

turqouise skrev:
He,he, det blir verre... jeg kastet opp dag og natt fra uke 3 og ut 6.måned. :-))

hehe huff:P ja jeg har jo vært veldig heldig til nå da..men det er jo sant det du sier, det blir jo bare verre:P men er jo verdt det da:)

hehe, jeg merker jeg også angrer pittelitt når jeg begynner å kjenne igjen symptomer som sist. begynner å synes at alt lukter rart, og smaker ekkelt. hehe.   forrige gang spydde jeg hver dag fra uke 7 til ungen var født, så hvis det blir likedan nå, så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. kanskje legges inn på mentalsykehus eller noe... hehehehehe. men det er absolutt verdt det, da!! :)

Det blir nok både verre og bedre :) Jeg kasta opp mye sist gang, men jeg har enda ikke kasta opp og heller ikke noe særlig kvalm. Jeg kan brekke meg av lukter men det går bra :)  Jeg er veldig trøtt, men har en toåring som prater så enormt.... ;)

haha, sit her og gjeispar og klappar den støle magen min.

Har høyrt rykter om at alt vert betre når ein rundar 3mnd, men vert litt skremt av oppkasthistoriane som har komt i denne tråden! Skal vera glad eg ikkje har byrja med det enda, er berre så frytkeleg, frykteleg trøøøtt!

Det blir nok gode og vonde dager. Jeg håper jeg ikke får samme svangerskap som sist, kastet opp hver dag fra uke 6 til han var ute. Ble jo vandt til det, så hadde egentlig et fint svangerskap, men vil helst unngå det ;p

Back
Topp