Nå begynner det..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
virkelig å gå opp for meg at sambo faktisk skal reise.. Snart bare en uke til.. [&o]
Og ikke bare det, men ting har skjedd, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til å gå opp ifh til jobb.. [&o]
Uff.. Kjenner jeg er litt lei meg for at han skal dra nå.. Men jeg vil jo selvfølgelig at han skal gjøre dette da!
Støtter han fullt og helt..! Men kjenner litt på det nå.. [&o]

Blæh..

uff altså. Syns du er tøff som støtter han jeg. Men skjønner at det er vanskelig ifh til jobb... Håper det ordner seg for deg. KLem[:)]

lart du gruer deg til det (jeg gjør ikke dette med linjeskiftet, det er datan - jeg aner ikke hva som skjer [&:]) - det skulle bare mangle... du blir jo i praksis alenemor en lang stund fremover, og det blir tøft. Håper det ordner seg i forhold til jobben din, og at tiden går fort frem til sommeren (det er da han er ferdig, ikke sant?)

Forhåpentligvis ferdig til sommeren.. De kan stryke på forprøven, og da må han vente til høsten med å fortsette.. Men det blir bare som en pause da.. Så da må han evt hjem å prøve å jobbe litt.. Meeen vi regner jo med og håper at han er ferdig til sommeren.. [:D]

Kryssa fingrane for at våre kjære fiksa ditta, å at dissa mnd fram te sommaren går FORT!!![:)][:)] Soni har jo litt erfaring med det, så rekna med han hjelpe din kjære så godt han kan og [:)][:)]

Skjønner godt at du gruer deg litt til det asså! Men tenker nok at du klarer det kjempe fint [:D]

ORIGINAL: [Malin]

Kryssa fingrane for at våre kjære fiksa ditta, å at dissa mnd fram te sommaren går FORT!!![:)][:)] Soni har jo litt erfaring med det, så rekna med han hjelpe din kjære så godt han kan og [:)][:)]

Ja da kryssa vi fingrane for..! [:)]

Back
Topp