Nå begynner det å synke inn...

*Carrie*

Forelsket i forumet
Synes liksom at jeg har taklet det ganske bra at det første forsøket ble negativt, men nå begynner det å synke inn. Fikk svar på at blodprøven var negativ, og snakket litt med klinikken om veien videre. De sa at egget som ble satt inn hadde vært kjempebra, men det trengte ikke bety noe at det ikke hadde festet seg likevel. Følte jo akkurat da at det skulle jo virkelig festet seg, og blir redd for at vi aldri kommer til å klare dette. Fryseforsøk kan komme igang i august, og akkurat nå føles det som en evighet til. Har mest lyst til å bare legge meg ned og sove til august.

Huff, dette ble virkelig et sutrete innlegg, men må bare få det ut...

det er godt å høre at du takler dette bra[:)]veldig bra.

og dette med å vente og vente og vente og vente er helt pyton.
men vær glad for at det nå er sommer, jeg vil tro at det vil være lettere
å vente da. ii får nå håpe på det værtfall[:)]

stor klem til deg snuppa

Tusen takk Levende Lys :)
Du er alltid så flink til å muntre opp alle du, og du skal virkelig ha ros for å alltid holde humøret oppe. Jeg er nok dessverre ikke så flink til det, så jeg får prøve å tenke litt som deg og håpe at det hjelper å være positiv.  

Det er derfor vi er her, for å høre på klaging og prøve å trøste og støtte[:)][:)]

Ta deg litt tid til å la det synke inn og være lei deg[:(] så er det lettere å reise seg igjen etterpå[;)] Jeg skal teste fredag om nesten to uker, og syns det er en evighet til... Så skjønner godt du syns august er lenge. Men prøv å nye sommeren og tenke litt på andre ting. Da går det mye fortere[;)] Klart dere har en sjans!! Og med perfekte egg er sjansen enda større. Bare vent, i løpet av året er du gravid[:)] 

Legg deg å sov når du føler for det, det hjelper på humøret det også[;)] Stor trøsteklem, og lykke til videre[:D]

ORIGINAL: Carrie_81

Tusen takk Levende Lys :)
Du er alltid så flink til å muntre opp alle du, og du skal virkelig ha ros for å alltid holde humøret oppe. Jeg er nok dessverre ikke så flink til det, så jeg får prøve å tenke litt som deg og håpe at det hjelper å være positiv.  

takk for det,men kan nå ikke si at jeg er helt enig[:)]
jeg skriver ting som jeg tror.
hadde det vært meg, så hadde jeg vært glad for at det er sommer nå,
ting blir så mye lettere på en måte.
fint vær og masse en kan finne på.
tenk vist det hadde vært vinter+??skikkelige
mørke dager, trist og fælt????

NEI,takk gud for sommeren[:D]

Jeg skjønner godt at dette er tungt Carrie, og at det kanskje tar litt tid før det virkelig synker inn er jo ikke unormalt. Ta den tida du trenger for å komme over dette, og prøv så godt du kan å nyte sommeren. Som Levende lys sider; det er jo litt lettere når det er lyst og varmt ute. Godt det ikke er vinter, mørkt og kaldt.

Stor klem fra meg.

Carrie selv om egget ikke festet seg og var av kjempebra kvalitet så er det så mye rart som skjer med den kroppen vår, det er helt normalt det at kvalitet egg ikke fester seg, det skjer med de fleste, det er grunnen til at vi har 3 forsøk. desverre har ikke legene greid å knekke denne koden enda hvorfor det som er gullegget ikke fester seg. Men husk det er 33% sjanse for hvert forsøk så da er det bare å ta tiden til hjelp desverre. Så din jobb nå er å lade opp batteriene til høsten slik at du er klar for flere forsøk både mentalt og at kroppen din er utvilt. Husk neste gang så går det alltid bedre.

Men jeg hvet hvordan det er når det første forsøket blir negativt så mister noen litt motet og blir usikre på om dette her funker, slik var det for den pesimisten jeg har til ektemann.

Ønsker deg lykke til vennen og ta vare på deg selv, ønsker deg all lykke for høsten som kommer.

ORIGINAL: babyT?

Jeg skjønner godt at dette er tungt Carrie, og at det kanskje tar litt tid før det virkelig synker inn er jo ikke unormalt. Ta den tida du trenger for å komme over dette, og prøv så godt du kan å nyte sommeren. Som Levende lys sider; det er jo litt lettere når det er lyst og varmt ute. Godt det ikke er vinter, mørkt og kaldt.

Stor klem fra meg.

Sign denne og sender med en stor klem.

Håper sommeren og gode, late dager med mannen din og familien din kan hjelpe deg under ventetiden...
Akkurat det med at egget skal feste seg, er jammen en rar ting! Er jo mange som får befruktede egg som ikke fester seg og som ikke vet om det en gang. Pussig hvordan kroppen virker..

Håper du får ut all frustrasjon og sorg, og at du får en fin ferie til tross for ventetiden.. KLEM!! [;)]

Vet hvordan du har det. Hadde også et perfekt egg inn og 3 mnd til fryseforsøket.
Er ikke kjekt med all denne ventetiden, men tiden går nå fremover på et vis.
og det hjelper nok på nå som det er sommer og mye å finne på.... må jo være en
fin oppladning til fryseforsøket[:)]
husk forresten å være litt kjærester innimellom også[;)]

Back
Topp