Lene1986 Forumet er livet 22 Mar 2011 #1 store deler av norges befolkning ha sjekket skatten sin vel. [:@][:@][:@] Kommer jo enda ikke inn.
Lene1986 Forumet er livet 22 Mar 2011 #3 ORIGINAL: *Maik1* Har ikke skjekka min, venter på papiret i posten[:)] Nei du det tar for lang tid [8D]
ORIGINAL: *Maik1* Har ikke skjekka min, venter på papiret i posten[:)] Nei du det tar for lang tid [8D]
Lene1986 Forumet er livet 22 Mar 2011 #4 ORIGINAL: *skjønningene* Altinn er utilgjengelig Altinn er utilgjengelig. Vi beklager de ulempene nedetiden medfører. [:@][:@] mhm.. [:@][:@][:@][:@][:@][:'(]
ORIGINAL: *skjønningene* Altinn er utilgjengelig Altinn er utilgjengelig. Vi beklager de ulempene nedetiden medfører. [:@][:@] mhm.. [:@][:@][:@][:@][:@][:'(]
S shorty86 Gift med forumet 22 Mar 2011 #6 ORIGINAL: Lene1986 ORIGINAL: *skjønningene* Altinn er utilgjengelig Altinn er utilgjengelig. Vi beklager de ulempene nedetiden medfører. [:@][:@] mhm.. [:@][:@][:@][:@][:@][:'(] [:'(]
ORIGINAL: Lene1986 ORIGINAL: *skjønningene* Altinn er utilgjengelig Altinn er utilgjengelig. Vi beklager de ulempene nedetiden medfører. [:@][:@] mhm.. [:@][:@][:@][:@][:@][:'(] [:'(]
M *MissMe* Gift med forumet 22 Mar 2011 #7 Trodde dere virkelig at dere kom inn i dag???[8D][8D][8D] Det samme skjer jo hvert eneste år...
Buble Forumet er livet 22 Mar 2011 #10 ORIGINAL: Lene1986 Kom inn nå men det er treeeeeeeeeeeeegt. Ja, fryyyyyyyktelig tregt denne gangen. Første gangen gikk det kjapt!!
ORIGINAL: Lene1986 Kom inn nå men det er treeeeeeeeeeeeegt. Ja, fryyyyyyyktelig tregt denne gangen. Første gangen gikk det kjapt!!
Buble Forumet er livet 22 Mar 2011 #12 Ikke jeg heller........ Jeg har jo vært der inne en gang, men skal endre kontonr[8D]
Lene1986 Forumet er livet 22 Mar 2011 #13 ORIGINAL: Buble Ikke jeg heller........ Jeg har jo vært der inne en gang, men skal endre kontonr[8D] Hehe.. Det er viktig! [:D] Sambo kom inn nå. Men jeg som prøvde først jeg bare står på vent [:'(]
ORIGINAL: Buble Ikke jeg heller........ Jeg har jo vært der inne en gang, men skal endre kontonr[8D] Hehe.. Det er viktig! [:D] Sambo kom inn nå. Men jeg som prøvde først jeg bare står på vent [:'(]